וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים האירופיים, היום ה-15: ג'רבי ושלזינגר עולות למזרן

25.6.2015 / 21:07

אחרי האכזבה הגדולה מנבחרות הגברים והנשים ביום הראשון, אליפות אירופה מגבירה קצב, ומלבד שתי היריבות הגדולות יתמודדו גם בולדר ומוקי. בשחייה, מארק חינאווי יחפש מקום בגמר ל-800 חופשי

ירדן ג'רבי ג'ודוקא ישראלית. AP
הלחץ עובר אליה. ירדן ג'רבי/AP

יום אחרי האכזבה הקשה של נבחרות ישראל, גברים ונשים, בג'ודו עם הדחתם של תשעת הישראלים מהתחרות שמהווה אליפות אירופה, אנו מגיעים מחר (שישי) אל היום השני של התחרות היוקרתית, ואיתו גם עולות הציפיות בעיקר מירדן ג'רבי, שעשויה לפגוש את אליס שלזינגר שמייצגת את בריטניה. גם לינדה בולדר ושגיא מוקי נחשבים למועמדים לקטוף מדליה. ומה עוד מחכה לנו? המשך תחרויות השחייה, שמהוות את אליפות אירופה לנוער.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פוגש יריב ארמני בפתיחה. שגיא מוקי עם אורן סמדג'ה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תשעת הישראלים שהחלו את תחרות הג'ודו נשרו בזה אחר זה ואף אחד מהם לא הצליח לחצות מעבר לשלב שמינית הגמר. ביום שישי יעלו למזרן שבעה ישראלים, כשאחת מהן היא אליס שלזינגר שמייצגת את בריטניה. ב-63 ק"ג העיניים יהיו נשואות לעברה ולעבר ירדן ג'רבי, שלא יוכלו להיפגש בשלבי המוקדמות, אלא אך ורק בגמר או במסגרת בית הניחומים. ג'רבי, סגנית אלופת העולם, תפתח את דרכה בתחרות בסיבוב השני ותפגוש את המנצחת במפגש בין אגאטה אוזדובה מפולין, מדליסטית הארד מאליפות אירופה האחרונה, לנוריה אחונדובה האזרית. שלזינגר תפגוש בסיבוב הראשון את אנה ברנהולם משבדיה. רותם שור, שגם היא מתחרה בקטגוריית המשקל הזו, תתמודד מול מריאנה מיסקוביץ' הקרואטית.

במשקל 70 ק"ג, לינדה בולדר תפגוש בפתיחת התחרות את סאבינה גרשצ'אק ההונגריה, אבל כבר ברבע הגמר היא עשויה לפגוש את קים פולינג ההולנדית, מי שהדיחה אותה מהבכורה בארצה לפני שבולדר עברה לייצג את ישראל. ליאור וילדיקן תתמודד נגד שוקרן בקאק מטורקיה בסיבוב הראשון. ב-73 ק"ג, שגיא מוקי, חניכו של אורן סמדג'ה, יחל את דרכו בסיבוב השני ויתמודד נגד דויט ניקוגוסיאן הארמני. אם תצלח דרכו של מוקי, הוא עשוי לפגוש ברבע הגמר את אלוף אירופה המכהן, דקס אלמונט מהולנד. ב-81 ק"ג, אסף חן יתחרה בסיבוב השני מול היווני רומן מוסטופולוס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מרק חינאווי שחיין ישראלי. GettyImages
מחפש את המדליה השנייה שלו. מארק חינאווי/GettyImages

ביום הרביעי בתחרויות השחייה, השחיינים הישראלים ינסו להשיג מדליה שנייה לענף ותשיעית למשלחת. מארק חינאווי, שכבר ענד על הצוואר מדליה אחת ב-1,500 מטר חופשי, ינסה לצרף מדליה נוספת כשהוא יחל את דרכו במוקדמות ל-800 מטר חופשי (9:30). עוד קודם לכן (8:41), מירון חרותי וקיריל ברון יתמודדו ב-100 פרפר, אמיר חביב ואיליה גלדישב יקפצו לבריכה ב-100 חזה (9:06), דניאל אייזנברג, עידן דותן ודניאל קפלן יתמודדו ב-50 גב (7:41) ואור תמיר תנסה את מזלה ב-100 גב (7:51).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully