וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בשייט, היום הרביעי: אמיר גלילי מוביל בין הישראלים ב-RSX

25.6.2015 / 20:35

גלילי סיים את השיוט הבודד שנערך היום במקום התשיעי, והוא טיפס למקום השישי הכללי, תוך שהוא מקדים את נמרוד משיח שמדורג מקום אחד אחריו ואת שחר צוברי שירד למקום ה-11

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפתיע. אמיר גלילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אליפות אירופה בשייט, שנערכת בימים אלו בפאלרמו, איטליה, ממשיכה להתנהל בעצלתיים, ואחרי יום המנוחה של גולשי ה-RSX, קיבלנו רק שיוט אחד מתוך שלושה שהיו אמורים להיות מתוכננים, וזאת בעקבות הרוחות החלשות. שלושת הנציגים הישראלים בתחרות התחרו בבית הזהב, אבל ההפתעה הגדולה ביותר מגיעה מכיוונו של אמיר גלילי, שמקדים נכון לעכשיו את שחר צוברי ונמרוד משיח.

גלילי סיים את השיוט החמישי בתחרות במקום התשיעי והתמקם במקום השישי הכללי עם 20 נקודות שליליות. משיח, שפיגר בימים האחרונים אחרי צוברי, הצליח לעקוף אותו והוא מדורג כרגע במקום השביעי הכללי עם 22 נקודות שליליות, כשאת השיוט הבודד שנערך היום הוא סיים במקום ה-14. צוברי נחת היישר למקום ה-11 אחרי שהוא רשם את השיוט הגרוע ביותר שלו מאז תחילת השבוע וסיים במקום ה-34 המאכזב. בסך הכול יש למדליסט האולימפי 31 נקודות שליליות, והוא עדיין בתמונת שיוט המדליות.

את התחרות מוביל כרגע ההולנדי דוריאן ואן ריסלברג שצבר שש נקודות שליליות בלבד. השוויצרי מתיאו סנץ לנץ עלה למקום השני אחרי שסיים ראשון את השיוט שנערך היום והצרפתי לואיס גיאר ניצב במקום השלישי. כל שאר הגולשים בתחרות לבוגרות, עתודה ונוער לא התחרו, ומחר (שישי) אמורים להיערך שלושה שיוטים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully