וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: נמשך המו"מ עם תומא. קשר קרית גת להתרשמות

25.6.2015 / 19:47

הבלם הצרפתי של לבדיאקוס (29) מחכה להצעה נגדית, במועדון פנו גם לבלם באטה, נמניה טוביץ' (31). רפי עמוס ייבחן, גם הבלם מור דהן יגיע לפתיחת האימונים בשבוע הבא

נועם כהן שחקן הפועל רמת גן (מימין) מול רפי עמוס שחקן עירוני קרית גת. מגד גוזני
יחזור לליגת העל? רפי עמוס, משמאל/מגד גוזני

מכבי פתח תקוה תפתח את האימונים בשבוע הבא עם בלם אחד בלבד, עומר דנינו, והיא ממשיכה לחפש בלם זר ובלם ישראלי נוסף שיצטרף לסגל. הבלם הצרפתי של לבדיאקוס היוונית, קסאבייה תומא (29), דורש לקבל הצעה נגדית ביחס לדרישות השכר שלו (כ-130 אלף יורו), וביחס להצעה הראשונה שהוגשה לו, 100 אלף דולר לעונה. כרגע הוא המועמד המוביל של רן בן שמעון. הבלם הסרבי של באטה בוריסוב נמניה טוביץ' (31) הוצע גם הוא למועדון ועשוי לבוא בחשבון במקרה שתומא לא יסגור. טוביק שיחק בעברו עם ניקולה דרינצ'יץ', קשר מכבי חיפה, בקרסנודאר הרוסית.

המאמן שחרר את תומר אלבז מהסגל, ומחפש כאמור בלם מחליף. האחרון עשוי להיות מור דהן, ששיחק בעברו במכבי חיפה וקריית שמונה ובשנים האחרונות עבר לשחק בליגות המשנה, לאחר שהוחלט שיגיע להתרשמות בקבוצה. שחקן נוסף שיגיע להתרשמות הוא קשר מכבי קרית גת בעונה החולפת, רפי עמוס. השחקן, שכבש ארבעה שערים בעונה שעברה, זומן לתחילת האימונים של הקבוצה במטרה להרשים את רן בן שמעון. עמוס, 27, גדל בהפועל באר שבע, והספיק לשחק בקבוצת הבוגרים שלה בליגה הלאומית. מאז נדד ליריבה העירונית מכבי, וחזר בעונת 2011/12 לליגת העל, אז שיחק במדי הפועל עכו. בשלוש העונות האחרונות הוא שיחק בבית"ר תל אביב רמלה, מכבי הרצליה והתחנה האחרונה בקריית גת. את השחקן מייצג סוכן השחקנים אפי סופר. קשר מכבי הרצליה, קיווין ריינשטיין, עשוי להגיע אף הוא לאימונים. אם יבשילו התנאים לכך, גם שלומי חנוכה עשוי להצטרף עד האימון הראשון.

אימוני הקבוצה אמורים להיפתח ביום שלישי. תחילה נשקלה אפשרות לקיים את האימונים ברביעי, ולכן ההחלטה הסופית בעניין תתקבל בסוף השבוע. כפי שפורסם אתמול בוואלה ספורט, המגן דור אלו והקשר גידי קניוק חתמו לשלוש שנים בקבוצה. החתמת עלו שמה סוף לניסיון של בית"ר ירושלים להחתים את השחקן והיא תצטרך לשלם סכומים גבוהים מאוד אם תרצה להעביר לשורותיה את אחד המגנים. במועדון מקווים לסגור סופית את סאגת איתמר ניצן, שהחל להתאמן עם קריית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully