וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר נעצרה במוקדמות טורניר ווימבלדון

25.6.2015 / 14:28

הישראלית הפסידה לסנדס האמריקאית (157) בסיבוב המוקדמות השלישי באול אינגלנד 6:1, 6:4. לראשונה מ-1997 לא תהיה ישראלית באף אחד משלושת הגרנד סלאמים הראשונים של השנה

שחר פאר טניסאית ישראלית. ניר קידר, איגוד הטניס, מערכת וואלה! NEWS
פספוס. שחר פאר/מערכת וואלה! NEWS, ניר קידר, איגוד הטניס

בפעם השנייה בקריירה מאז שהפכה לטניסאית בוגרת, שחר פאר לא תשתתף בטורניר ווימבלדון. היום (חמישי) המדורגת 120 בעולם נעצרה בשלב המוקדמות השלישי של הטורניר היוקרתי, אבל הפסידה לבטאני מאטק סנדס האמריקאית (157 בעולם) תוך שעה ושלוש דקות, וסיימה את דרכה בתחרות. זו הפעם הראשונה מאז 1997 שלישראל לא תהיה אף טניסאית בהגרלה הראשית של אוסטריה, רולאן גארוס ו-ווימבלדון. ב-1997 זו השנה שבה ציפי אובזילר נכנסה לסבב.

פאר, שהשיגה שני ניצחונות משכנעים בשני המשחקים הראשונים שלה במוקדמות, לא פתחה טוב את המשחק, וכבר במשחקון ההגשות הראשון שלה היא נשברה. סנדס ניצלה את המומנטום, המשיכה ללחוץ והשיגה שבירה נוספת בדרך ל-0:5 קל. פאר הצליחה להשיג משחקון אחד, אבל נוצחה 6:1. במערכה השנייה פאר נתנה פייט יפה, שמרה על ההגשות, אבל התקשתה לייצר שבירה. במשחקון העשירי אותו הגישה פאר היא נשברה, והאמריקאית ניצלה זאת כדי לסגור את הסיפור עם 4:6.

פאר, שבארבע השנים האחרונות, רשמה שלוש הופעות בווימבלדון אבל נעצרה כבר בסיבוב הראשון, קיוותה לחזור לבמה הזו, אבל תיאלץ לראות את התחרות בטלוויזיה.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully