וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בג'ודו: כל תשעת הישראלים הודחו בשלבים המוקדמים

25.6.2015 / 12:29

ארשנסקי נכנע ליריב גאורגי בגלל עונשים בשמינית הגמר, גם שמאילוב השיג רק ניצחון אחד. גילי כהן אכזבה כשהפסידה כבר בקרב הראשון שלה. הדחות גם למינקאווה, שוורץ ופולק

טומי ארשנסקי ג'ודוקא ישראלי. הוועד האולימפי בישראל,
פתח חד את התחרות, ההמשך היה מאכזב. ארשנסקי/הוועד האולימפי בישראל

כל תשעת הישראלים שפתחו היום (חמישי) את דרכם באליפות אירופה בג'ודו סיימו אותה. במוקד עמדו התחרויות של טומי ארשנסקי, גולן פולק, ברוך שמאילוב, גילי כהן וקמילה מינקאווה, אך כל החמישה נעצרו כבר בשמינית הגמר. גם רוני שוורץ, נועה מינסקר, שירה ראשוני ואלון רחימה הודחו בשלב מוקדם. ביום שישי ייכנסו למעגל התחרויות נציגים נוספים מהמשלחת הישראלית, כשהעיניים יהיו נשואות לירדן ג'רבי שתתחרה ב-63 ק"ג ואולי תפגוש בדרך את אליס שלזינגר, שמייצגת את בריטניה.

"זה סוג של יום מאכזב", אמר שני הרשקו, מאמן נבחרת הנשים. "היו לנו כמה פספוסים של ספורטאיות שרצינו שיעשו תוצאות גדולות, אבל הן הפסידו לספורטאיות שיותר טובות מהן. הפספוסים היו בעיקר של קמילה בקרב האחרון. שירה לא התחילה טוב והייתה יכולה לעשות אולי קרב יותר טוב. גילי הייתה צריכה לנצח את היריבה שלה ולא עשתה זאת. נעשה שיעורי בית, מחר יום חדש ונקווה שיהיה מוצלח יותר. אני לא מתעסק בלחץ. מחר מתחרות ארבע ספורטאיות וביום נתון חלקן יכולות לנצח כל ספורטאית. אני מקווה שהכול יתחבר להן ויעבוד כמו שאני רוצה כדי שנסיים את התחרות הזו קצת יותר שמחים מהיום". מאמן נבחרת הגברים, אורן סמדג'ה, לא הגיע לעמדת הראיונות.

ברוך שמאילוב ג'ודוקא ישראלי. הוועד האולימפי בישראל,
נתן את כל מה שהוא יכול. שמאילוב/הוועד האולימפי בישראל

* 48 ק"ג (נשים)

נועה מינסקר החלה את דרכה בסיבוב השני, אבל שם היא גם נעצרה אחרי הפסד לאלופת אירופה, אבה צ'סרנוביצקי ההונגריה, שהשיגה שני ווזראי וסגרה את הסיפור מהר מאוד. שירה ראשוני הודחה בסיבוב הראשון אחרי הפסד לאברו סאהין מטורקיה, שיוקו בודד הספיק לה כדי לנצח.

* 52 ק"ג (נשים)

גילי כהן, מדליסטית הארד מאליפות אירופה האחרונה, הפסידה במפתיע בסיבוב השני (בקרב הראשון שלה) לבירגיט אנטה ההולנדית שהשיגה מולה איפון. רוני שוורץ ניצחה את סקינה זיירובה האזרית באיפון, ובשלב הבא נגד אנדראה צ'יטו הרומניה, סגנית אלופת העולם, היא הפסידה באיפון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
גילי כהן ג'ודוקא ישראלית. הוועד האולימפי בישראל,
לא הצליחה לשחזר את ההישג מהשנה שעברה. גילי כהן/הוועד האולימפי בישראל
שירה ראשוני ג'ודוקא ישראלית. הוועד האולימפי בישראל,
נגמר בשלב מוקדם. שירה ראשוני/הוועד האולימפי בישראל

* 57 ק"ג (נשים)

לקמילה מינקאווה הספיקו 47 שניות מאז תחילת הקרב שלה מול טניה בוזוביץ' המונטנגרית כדי להבטיח את מקומה בסיבוב השני. זה קרה בזכות איפון מצוין. בשלב הבא המתינה לה נורה גיאקובה מקוסובו, שהשיגה יוקו וסגרה את דרכה של הישראלית בתחרות.

* 60 ק"ג (גברים)

טומי ארשנסקי, שסיים חמישי באליפות העולם האחרונה, היה תשע שניות בלבד על המזרן לפני ששלח את אמאדו לאזאה הרומני הביתה עם איפון. אלא שבשלב הבא חיכה לו אמירן פפינאשווילי הגאורגי. השניים לא השיגו ניקוד, אבל שתי ענישות של הישראלי לעומת אחת בלבד של יריבו סידרו לגאורגי מקום בשלב הבא. אלון רחימה נוצח על ידי פרנסיסקו גאריגוס מספרד שניצח באיפון לקראת סיומו של הקרב.

רוני שוורץ ג'ודוקא ישראלית. הוועד האולימפי בישראל,
רוני שוורץ/הוועד האולימפי בישראל

* 66 ק"ג (גברים)

ברוך שמאילוב, אחד הג'ודוקא העולים בנבחרת הישראלית, צלח את הסיבוב הראשון שלו נגד ההונגרי פליסיאן אורי אחרי שניצח אותו באיפון. בשלב הבא המתין לו הרוסי קמאל חאן-מגומדוב מרוסיה, מדליסט הארד מאליפות העולם האחרונה, שניצח אותו באיפון. גולן פולק ניצח את אנדרז ירב מסלובניה עם ווזארי, ופגש את לואיק קורבל הצרפתי, אלוף אירופה, בקרב על מקום ברבע הגמר. אלא שפולק ספג יוקו שסיים את דרכו בתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully