וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: פלט יקבל הצעה לשנתיים. וואקמה לא הופיע לאימון

25.6.2015 / 9:45

ההולנדי מועמד מוביל, הפועל רעננה שחררה את וואקמה שיצטרף בשישי, גנגאן לא מוכנה להתפשר בעניין שוורץ. ברקת: "אילוז לא עוד שחקן". בוקרה, תורג'מן ואבו לאבן ימריאו למחנה בראשון? בית הדין קבע: רדיוס על תנאי לשנתיים

אתר רשמי
אלונה ברקת בעלים הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
הדיין הקל את העונש. אלונה ברקת/יוסי ציפקיס

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל קיבל החלטה בעניין הדלקת האבוקה של אוהדי הפועל באר שבע לפני משחק גמר הגביע בסמי עופר. על פי החלטת הדיין נעם ליובין, לאחר שניתנה לקבוצה ארכה של עשרה ימים לאיתור משליך האבוקה (וקיבלה ארכה נוספת של 14 יום), הקבוצה נקנסה בסכום של 50 אלף שקל והוטל עליה עונש של שני משחקי רדיוס על תנאי עד תום העונה הנוכחית.

הדיין נימק כי לאור מאמצי הקבוצה לאתר את המשליך, וכי בשל העובדה שהוא איננו מעוניין שהקבוצה תפתח את העונה מחוץ לווסרמיל, התקבלה ההחלטה, וזאת למרות שבית הדין העליון מחייב אותו להטיל רדיוס אחד בפועל. במועדון יכולים להתנחם בעקבות העובדה שאם האצטדיון החדש אכן ייפתח במחזור הראשון, כפי שאלונה ברקת מקווה, היא תשחק באצטדיון טרנר.

כפי שפורסם בוואלה ספורט, המגן אביתר אילוז, שהחליט להישאר בהפועל באר שבע, סיכם על חוזה לעונה אחת, עם אופציה לעונה נוספת. אלונה ברקת צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "תודה לאביתר אילוז, שהוא מעבר לשחקן בהפועל באר שבע. עוד שנתיים יחד". במועדון אמרו כי "אחרי שהחליט להישאר בקבוצה, לרגע אחד לא היה ספק שאילוז ימשיך".

שחקן הפועל באר שבע, אביתר אילוז, מול שחקן מכבי נתניה, עמית בן שושן. מגד גוזני
ימשיך בקבוצה. אביתר אילוז/מגד גוזני

במועדון ינסו להגביר את הקצב בנוגע להחתמת חלוץ. שם טוענים כי גנגאן, קבוצתו הצרפתית של החלוץ הדני, רוני שוורץ (25), כבר הסכימה לשחררו בהשאלה, אולם הם לא יהיו מוכנים לבצע את העסקה ללא אופציית רכישה בחוזה – דבר לו מתנגדים הצרפתים כרגע. ברק בכר מאוד התרשם מהחלוץ, אבל לאור הנסיבות כרגע, גליינור פלט הוא המועמד המוביל. במועדון החלו במגעים עם זולטה וארחם לגבי ההולנדי, ורוצים מאוד לצרפו. "מרכיב השכר לא יהווה בעיה. כל העניין הוא כמה וארחם תדרוש. למיטב הבנתנו, הם לא בונים על פלט. אז אין סיבה שידרשו סכומים גבוהים", אמרו במועדון.

בקבוצה אישרו את הפרסום בנוגע לאפשרות שהקשר היהודי-צרפתי של אייאקס, אילן בוקרה, ייצא למחנה האימונים בפולין. בכר הודיע להנהלה כי ינסה להתרשם ממנו עד מחר, ואם ירשים לטובה הוא ייצא למחנה ועשוי לחתום. בן תורג'מן צפוי לצאת למחנה האימונים של הקבוצה. יוסף אבו לאבן ממתין לתשובה מהמאמן.

מחר תערוך הקבוצה אימון בחוף הים בקיסריה, לאחריו יקיימו פעילות גיבוש במתחם הגולף במקום. כל שחקני הנבחרות הצטרפו לאימונים. החלוץ אנתוני וואקמה לא הופיע היום לאימון, אבל יגיע אליו מחר. השחקן חתם אתמול על חוזה בנוכחות נציגיו, אבל רק היום בשעות הצהריים נחתם ההסכם מול הפועל רעננה ששחררה אותו באופן רשמי.

החלוץ הדני רוני שוורץ במדי ראנדרס. GettyImages
יגיע? רוני שוורץ/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully