וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: סדריק קמבון יחזיר היום תשובה סופית

25.6.2015 / 6:11

טיוטת חוזה נשלחה אל הבלם הצרפתי אך רק היום יידעו בקבוצה אם אכן הוא מצטרף. היום יוכרע גם נושא חנן ממן, שצפוי לשוחח עם הבעלים אלי טביב. דידייה קוגבנייה, ששיחק בעונה שעברה בבית"ר תל אביב\רמלה, מועמד

קובי אליהו
שחקן אוויאן, סדריק קמבון (ימין). AP
יחזיר תשובה חיובית? מימין - סדריק קמבון/AP

מנהל בית"ר ירושלים, חנן קהלו, אמור להגיע היום (חמישי) לשגרירות קזחסטן ולדאוג לוויזות עבור כל שחקני הקבוצה והצוות לקראת הטיסה בשבוע הבא למשחק נגד ארבאדאסי שיקמנט במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. בבית"ר יצליחו לארגן את כל הסידורים עד יום שני, מועד הטיסה, אך בגזרת האוהדים הדברים שונים לגמרי.

קרוב ל-100 אוהדים שכן רוצים לנסוע למשחק צפויים להחמיץ אותו היות וכל נושא אירגון הוויזות בטווח כה קצר הוא כמעט בלתי אפשרי והם לא יספיקו לעשות זאת. האוהדים ביקשו סיוע מהמועדון אך כרגע אין מי שיוכל לעזור להם בטווח כה קצר. בבית"ר אף אמרו: "אנחנו בכח אדם מצומצם ובלחץ מטורף לכל הסידורים האישיים של הקבוצה כדי להסדיר את הוויזות והטיסות שלנו. שוחחנו עם החברות שמארגנות את הדיל אך אין להן השפעה מול השגרירות הקזחית. בשגרירות מסדירים את העניינים לקבוצה אך לא מוכנים לעשות זאת עבור האוהדים, זאת בעיה בשל החוסר בזמן".

אוהדי בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
לא יוכלו להגיע למשחק החוץ. אוהדי בית"ר ירושלים/יוסי ציפקיס

בצד המקצועי, בקבוצה מקווים לקבל היום בשורות מהבלם הצרפתי סדריק קמבון. אתמול נשלחה מטעם המועדון טיוטת חוזה לשחקן לאחר שנתן את אישורו להגיע. בבית"ר מצפים לחתימת השחקן על החוזה והסכמה להגיע אך יודעים כי עד שלא יעשה זאת אי אפשר לברך על המוגמר: "ראינו מה קרה עם דה לוקאס, עד ששחקן לא חותם ומחויב אי אפשר להתייחס לזה". אם קמבון יחליט שלא להגיע, במועדון ינסו לסגור עם איניגו לופס הספרדי.

בנוגע לחנן ממן, היום צפויה שיחה בין הבעלים אלי טביב לשחקן כשלאחריה יוכרעו הדברים. נכון לאתמול ישנם פערים בין הצדדים אך ישנו רצון של שני הצדדים לנסות ולהגיע להבנות. הפועל חיפה רוצה את ממן מיידית ואילו הפועל באר שבע נכנסה לתמונה ביממה האחרונה כך שאם הדברים לא יסוכמו, ממן צפוי להמשיך להיות באחת מהשתיים.

סמואל ארוולו, הניגרי בן ה-20 שצפוי להגיע להתרשמות במועדון, יעשה זאת רק לאחר שהקבוצה תחזור מקזחסטן. בית"ר אמורה להוציא ויזה לשחקן והוא יגיע לישראל לקראת סוף השבוע הבא. במקביל, בקבוצה מתעניינים בחלוץ בית"ר תל אביב\רמלה בעונה שעברה, דידייה קוגבנייה, שהגיע בינואר לקבוצתו של דראפיץ' והבקיע שמונה שערים. כרגע מבינים כי השחקן סיכם את תנאיו בעירוני קרית שמונה אך איזי שרצקי מתלבט בינו לבין שחקן נוסף. אם הקבוצה הצפונית תוותר על השחקן, בית"ר ירושלים תנסה לצרף אותו כאשר ייתכן כי בהמשך הקיץ הוא יושאל, בדיוק כפי שמתכננים במועדון בנוגע לאורוולו.

סלובודאן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. אופיר סער, מערכת וואלה! NEWS
רוצה את קוגבנייה. סלובודאן דראפיץ'/מערכת וואלה! NEWS, אופיר סער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully