וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איאד אבו עביד חתם בהפועל תל אביב: "הגשמתי חלום"

המגן הימני ששיחק במכבי נתניה בעונה שעברה מצטרף לקבוצה אותה הוא אוהד מאז שהיה ילד, וחתם על חוזה לשנתיים עם אופציה לשלוש עונות נוספות: "אני כבר לא יכול לחכות ללבוש את החולצה האדומה בבלומפילד"

אתר רשמי

הפועל תל אביב ממשיכה להתחזק: יממה אחרי שמכבי נתניה ובית"ר טוברוק הגיעו לסיכום בנוגע לאחוזים מכרטיסו של איאד אבו עביד, המגן הימני חתם לשנתיים בשורות האדומים. לאבו עביד יש אופציה לשלוש עונות נוספות.

אבו עביד בן ה-21 החל את הקריירה שלו במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק והפך לאחד השחקנים הבולטים לגילו בארץ. אבו עביד שיחק כבלם בגיל הנוער והתבלט בנבחרות הנוער השונות. האו עבר בתחילת העונה שעברה למכבי נתניה, ורשם בשורותיה עונת בכורה מרשימה בליגת העל. במדי נתניה תופקד אבו עביד לרוב כמגן ימני, וכיום הוא נחשב לשחקן משמעותי ובורג חשוב בנבחרת הצעירה של ישראל.

איאד אבו עביד שחקן הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
חיזוק מעניין. אבו עביד/אתר רשמי, הפועל תל אביב

אבו עביד אמר לאתר הרשמי: "הגשמתי חלום היום. אני אוהד הפועל תל אביב מילדות והייתי הולך יחד עם כל המשפחה למשחקים. עכשיו תפקידי הוא להמשיך את החלום הזה ולנצל את ההזדמנות שקיבלתי פה. באתי לעבוד קשה יחד עם כל השחקנים בהפועל, שעם רובם אני משחק באולימפית ומכיר במשך שנים מהנבחרות. בונים בהפועל תל אביב משהו חזק ורציני מאוד ואין היום שחקן בארץ שלא רוצה להגיע לכאן. אני כבר לא יכול לחכות לאימון הראשון ובטח למשחק הראשון בו אעלה עם החולצה האדומה לבלומפילד".

בתוך כך, בקבוצה מאיישים גם את הצוות המקצועי לעונה הקרובה והודיעו היום על מינוי של דני בונדר לעוזרו של אלי חייט מאמן קבוצת הנוער. בונדר, שגדל בהפועל תל אביב ושיחק בה כמגן ימני, פרש מכדורגל ויתרכז כעת בקריירת האימון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבו עביד וסוכנו פרימור/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully