וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בג'ודו: שלזינגר וג'רבי לא יוכלו להיפגש במוקדמות

24.6.2015 / 13:16

האליפות תצא לדרך בחמישי, שלזינגר וג'רבי יתחרו בשישי, אבל מפגש ביניהן יוכל להתרחש בבית הניחומים או בגמר בלבד. ג'רבי תפתח בסיבוב השני ועשויה לפגוש את מדליסטית הארד מאליפות אירופה, אוזדובה הפולניה

ירדן ג'רבי ג'ודוקא ישראלית. AP
ג'רבי רוצה מדליה/AP

אליפות אירופה בג'ודו, שנערכת השנה במסגרת המשחקים האירופיים בבאקו, תסקרן השנה במיוחד לאור האפשרות שירדן ג'רבי ואליס שלזינגר ייפגשו. אלא שמפגש כזה, אם יתרחש, לא יתקיים במסגרת שלב המוקדמות, ויוכל להתקיים רק במאבק במסגרת בית הניחומים או בקרב ישיר על מדליית הזהב בקטגוריה עד 63 ק"ג. ג'רבי, סגנית אלופת העולם, תחל את דרכה בסיבוב השני, אך היא עשויה לפגוש את מדליסטית הארד מאליפות אירופה האחרונה, אגאטה אוזדובה מפולין, אם זו תנצח את נוריה אחונדובה האזרית.

לשלזינגר צפויה דרך קשה יותר במוקדמות. היא תחל בסיבוב הראשון מול השבדית אנה ברנהולם, אבל ברבע הגמר היא עשויה לפגוש את אלופת העולם הצרפתיה, קלריס אגבגננו. גם רותם שור תתחרה במשקל הזה והיא תפתח בסיבוב הראשון נגד מריאנה מיסקוביץ' מקרואטיה.

הג'ודוקא אליס שלזינגר. מגד גוזני
מפגש בגמר? שלזינגר/מגד גוזני

לינדה בולדר, אחת התקוות הישראליות למדליה, תתחרה ב-70 ק"ג בסיבוב הראשון נגד סאבינה גרשצ'אק מהונגריה. ליאור וילדיקן תפגוש את הטורקיה שוקראן בקקאק בפתיחת התחרות. ב-57 ק"ג קמילה מינקאווה תתמודד מול המונטנגרית טניה בוזוביץ'. ב-52 ק"ג גילי כהן, מדליסטית הארד מאליפות אירופה הקודמת, תחל בסיבוב השני ותפגוש את המנצחת בין בירגיט אנטה מהולנד או ברברה מארוס מהונגריה. רוני שוורץ תחל מול סקינה זיירובה המקומית. ב-48 ק"ג נועה מינסקר תחל את דרכה בסיבוב השני עם קרב קשה נגד אלופת אירופה, אבה צ'רנוביצקי ההונגריה. לשירה ראשוני צפוי מפגש בסיבוב הראשון נגד אברו סאהין מטורקיה.

אצל הגברים, שגיא מוקי (73 ק"ג), הג'ודוקא הבכיר של ישראל, יחל את ההתמודדות בסיבוב השני נגד הארמני דויט ניקוגוסיאן. ברוך שמאילוב (66 ק"ג), לו זו השנה הראשונה בבוגרים, יתמודד נגד פליסיאן אורי ההונגרי. גולן פולק יתמודד נגד אנדרז יריב מסלובניה. אלון רחימה (60 ק"ג) יפגוש את פרנסיסקו גריגוס הספרדי בסיבוב הראשון וטומי ארשנסקי, שסיים חמישי באליפות העולם האחרונה, ייאבק מול אמאדו לאזאה הרומני.

במשקלים הכבדים יותר, אסף חן (81 ק"ג) יחל בסיבוב השני נגד רומן מוסטופולוס מיוון. אלון ששון (90 ק"ג) יחל את דרכו בסיבוב השני מול מארק אודנטל הבריטי. בקטגוריית המשקל עד 100 ק"ג פיטר פלצ'יק יתחרה נגד דייויד בואצ'ל מליכטנשטיין ובקטגוריה של מעל 100 ק"ג אורי ששון יפגוש את מייקל הוראק מצ'כיה בסיבוב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully