וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "ממן חייב להישאר, אין שחקנים דומיננטיים בחדר ההלבשה"

24.6.2015 / 12:05

הקשר שוחח עם טביב והחל מו"מ בין הצדדים. שחקנים מצדדים בהישארותו: "חסר כאן שחקנים שלא מפחדים להתמודד". סמואל ארוולו, קשר ניגרי בן 20 צפוי להגיע להתרשמות

קובי אליהו

בבית"ר ירושלים עוברים ימים לא פשוטים. מצד אחד הקבוצה מתכוננת לטיסה לקזחסטן בשבוע הבא למפגש מול אורדבאסי שיקמנט במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמת הליגה האירופית, אך מנגד בעיות הסגל ממשיכות להטריד את הצוות המקצועי והבעלים. הפיצוץ במו"מ עם אופיר קריאף והודעתו על עזיבה רק הגבירו את הלחץ במועדון ובקרב האוהדים.

בבית"ר אמרו אתמול כי כבר עתה ברור כי הסגל אינו מוכן לאירופה והקבוצה עלולה לשלם מחיר אך במקביל מכוונים גם לליגה ורוצים להימנע מקבלת החלטות תחת לחץ. אלי טביב שוחח אתמל עם חנן ממן וכרגע ישנם פערים בין הצדדים אך הם אמורים לשוחח שוב ביממה הקרובה. שחקנים בקבוצה אמרו אתמול כי "יותר מדי שחקנים דומיננטיים בחדר הלבשה הלכו. ברור שיבואו אחרים אבל שחקן כמו חנן ממן חייב להישאר, כרגע אין לנו שחקנים דומיננטיים בחדר הלבשה וזה עלול לעלות לנו ביוקר".

חנן ממן שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יישאר בבית"ר? חנן ממן/ברני ארדוב

בנוגע לאופיר קריאף, למרות דרישת אלי טביב ל-1.8 מיליון ש"ח עבור השחקן מאמינים נציגי השחקן כי לאחר שכל העניינים יירגעו ייתכן ותימצא הנוסחה שתביא את השחקן למכבי חיפה, על ידי הפחתת הסכום לסביבות המיליון ש"ח או לחילופין כסף והשאלת אלון תורג'מן. גם בבית"ר אמרו אתמול: "גם אם נפרדים עדיף ששני הצדדים יסיימו יפה וישאירו דלת פתוחה לעתיד".

בקבוצה ימתינו עוד יום יומיים בנוגע להחלטה בנוגע לבלם זר. במועדון קיבלו אתמול שמות של 3-4 בלמים נוספים אך כרגע השניים שעל הפרק הם סדריק קמבון הצרפתית והבלם הספרדי איניגו לופס. העדיפות של בית"ר היא לצרפתי אך ימתינו לו עד היום בצהריים.

בבית"ר הופתעו שלשום לדעת כי הם הגעה לקזחסטן כרוכה בהוצאת ויזות. השחקנים ואנשי הצוות העבירו אתמול את הדרכונים שלהם והנושא מטופל מול השגרירות הקזחית בישראל. תומר ירוחם ובן רהב אמורים לסכם את תנאיהם בימים הקרובים וייצאו כמובן עם הקבוצה.

מי שצפוי להגיע להתרשמות בקבוצה הוא הקשר הניגרי בן ה-20 סמואל ארוולו. ארוולו, בעל 4 הופעות בנבחרת ניגריה עד גיל 19 שיחק בדומיניון הוטספר בארצו יחד על לנרי קהינדה. קהינדה המליץ על השחקן ואמר כי "מדובר בשחקן מהיר עם טכניקה גבוהה מאוד שיכול להצליח מאוד בישראל אבל יצטרכו איתו סבלנות". ייתכן כי במידה וארוולו ירשים הוא יוחתם על חוזה ארוך טווח ויושאל בשלב ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully