וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: ויאם עמאשה סגר לשלוש שנים

24.6.2015 / 18:34

הקבוצה הציעה לחלוץ מכבי חיפה לשעבר הצעה שנמוכה ב-20 אחוז ממה שדרש, אבל הוא התגמש והסכים. כיוואן הוזכר כמועמד. בעירייה הבטיחו מגרש אימונים חדש עד סוף חודש אוגוסט

ויאם עמאשה, מכבי חיפה. ברני ארדוב
הסכים להתגמש. עמאשה/ברני ארדוב

ויאם עמאשה סגר היום (רביעי) לשלוש שנים בבני סכנין. החלוץ, שסיים את חוזהו במכבי חיפה בתום העונה החולפת, סגר במועדון באמצעות סוכנו אבי חיון. עמאשה דרש מסכנין סכום המוערך בכ-600 אלף שקלים לעונה, כולל הוצאות רכב ודירה. במועדון הבהירו לשחקן שהם מצפים ממנו להתגמש, אחרת יחתימו חלוץ אחר. בסכנין הגישו לו הצעה נגדית שנמוכה בכ-20 אחוזים מהדרישות שלו.

שחקן נוסף שהועלה על ידי כמה מראשי המועדון הוא הישאם כיוואן, שעדיין לא האריך חוזה בהפועל חיפה. בסכנין ינסו לגשש אצל הקשר ההתקפי ואם יבינו שהעלויות שלו לא גבוהות, ייתכן שייעשה ניסיון להחתימו. הבעיה העיקרית מבחינת סכנין היא שהפועל חיפה עשויה לדרוש דמי השבחה עבור כיוואן, ובמועדון לא יסכימו לשלם.

אנשי המועדון קיבלו הבטחה מעיריית סכנין שמגרש האימונים שנבנה בעיר יהיה מוכן לכל המאוחר בסוף חודש אוגוסט. בקבוצה מאוד מקווים שכך אכן יהיה, גם בגלל שהקמת מגרש האימונים תסייע לכר הדשא באצטדיון דוחא: "ברגע שיהיה מגרש אימונים יהיה ניתן להוריד משמעותית את כמות הפעמים שדורכים על הדשא בדוחא וזה ישפר פלאים את מצבו. העירייה פיזרה הרבה הבטחות ואנחנו מקווים שהם יעמדו בנושא הזה במילתם".

עדכון ראשון: 9:43

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully