וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בשייט, היום השני: נמרוד משיח חמישי, שחר צוברי במקום ה-11

23.6.2015 / 23:17

שמונה נקודות מפרידות בסך הכול בין שני הגולשים אחרי היום השני. צוברי, שפתח חלש, סיים היום שניים משלושת השיוטים שלו במקומות 1 ו-2 וקיזז את הפער ממשיח. דוידוביץ' במקום ה-11, הדר הלר הצעירה הפתיעה ומדורגת שנייה

השייט שחר צוברי. עמית שיסל,
בא לעבודה. שחר צוברי/עמית שיסל

אליפות אירופה בשייט, שנערכת בפאלרמו, איטליה, נכנסה היום (שלישי) ליומה השני. אצל הגברים התקיימו שלושה שיוטים לפני יום המנוחה ביום רביעי. נמרוד משיח ממשיך להוביל מבין הישראלים והוא מדורג חמישי אחרי שאת שלושת השיוטים שלו היום הוא סיים שישי, שישי ורביעי. בסך הכול יש למשיח 23 נקודות שליליות. שחר צוברי שיפר עמדות אחרי השיוט הראשון הגרוע שלו (21). המדליסט האולימפי ניצח בשיוט הרביעי, סיים שני בשיוט השלישי ובשיוט השני הוא הסתפק במקום השביעי כשבסך הכול הוא מדורג כעת במקום העשירי הכללי עם 31 נקודות שליליות, שמונה בלבד יותר ממשיח. אמיר גלילי רשם גם הוא הופעה מכובדת היום עם מקבץ נאה של מקומות 6, 1 ו-3 והוא מדורג תשיעי עם 29 נקודות שליליות.

בדגם ה-RSX לנשים התקיימו היום שני שיוטים מתוך השלושה שהיו מתוכננים אחרי שאתמול בוטלו כל שלושת השיוטים שלהן. מדליסטית הארד מאליפות העולם, מעין דוידוביץ', רשמה שני שיוטים שבהם היא סיימה במקומות שביעי וחמישי, והיא מדורגת במקום ה-11 הכללי עם 12 נקודות שליליות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פתיחה מעט מגומגמת. מעין דוידוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

We Did only two races today.finish on 7,5 felt like I could do better.3 races plan for tomorrow at 10 am.#mitreli #isr10 #Israel #road2rio #windsurfing @maayan_davidovich

‎Posted by Maayan Davidovich on‎ יום שלישי 23 יוני 2015

ההפתעה הגדולה של היום הגיעה מכיוונה של הדר הלר הצעירה שמדורגת במקום השני הכללי. הלר ניצחה בשיוט הראשון וסיימה שנייה בשיוט השני, מה שמציב אותה עם שלוש נקודות שליליות בלבד. בדירוג עד גיל 21 הלר ראשונה. נוגה גלר נמצאת במקום ה-15 הכללי עם מקומות 13 ו-7 בשני השיוטים שנערכו היום.

כידוע, מדובר בתחרות המבחן השנייה של גולשי ה-RSX כדי להבטיח את מקומם במשחקים האולימפיים בריו, אחרי שבתחרות הראשונה שנערכה במסגרת גביע העולם הייר השיג צוברי שבע נקודות, לעומת אפס של משיח. לגולשים מחכות מלבד אליפות אירופה עוד שלוש תחרויות נוספות בהמשך המאבק על ריו: באוגוסט תתקיים תחרות הקדם אולימפית בהשתתפות גולש ישראלי אחד בדגם RSX, באוקטובר תיערך אליפות העולם ובפברואר 2016 תתקיים התחרות האחרונה - אליפות העולם. בכל מקרה, כל אחד יוכל לזרוק את התחרות הפחות טובה שלו, כך שהמאבק בין משיח לצוברי פתוח לחלוטין. בנוסף, הגולש שיסיים גבוה יותר באליפות אירופה יזכה לייצג את ישראל בתחרות הקדם אולימפית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully