וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דראפיץ' ואלי דסה שוחחו, חודש המו"מ עם ממן

23.6.2015 / 21:46

המאמן דיבר עם המגן הצעיר על עתידו, בבית"ר הבהירו כי ללא שינוי קיצוני בהצעת מכבי תל אביב דסה יישאר בבירה. חודש הקשר עם חנן ממן. בגזרת הבלמים: קמבון או לופס צפויים לחתום

קובי אליהו

בית"ר ירושלים עברה יום לא פשוט מאז הפיצוץ במו"מ בין עם אופיר קריאף והודעת השחקן כי אינו ממשיך במועדון. במהלך היום גורמים במועדון המשיכו לשוחח עם הקשר ועם הצוות המקצועי בניסיון להגיע לפיתרון, אך כרגע המצב תקוע. יחד עם זאת, גורם במועדון אמר כי "למרות המצב, כל עוד קריאף לא יוצא לחו"ל הכל פתוח. כאן אוהבים לעשות הכל דרמטי, אבל הכל פתוח ויכול להשתנות בימים הקרובים".

מכבי חיפה הציעה בטרייד על קריאף שחקנים בהשאלה ובבית"ר מסרבים לעת עתה. הקבוצה מהבירה הבהירה לחיפה כי תדרוש 1.8 מיליון שקל על הקשר ותסכים רק לטרייד בו תקבל את כרטיסו של אלון תורג'מן ולא בהשאלה. בשלב זה נראה כי כל אפשרות הטרייד תושהה וקריאף יכוון לצאת לחו"ל.

אלי דסה שוחח היום (שלישי) ארוכות עם המאמן סלובודאן דראפיץ' ולאחר מכן התאמן חלקית. המגן עדיין סובל מרגישות בשריר ולא ברור אם יהיה כשיר למשחק הליגה האירופית בקזחסטן ביום חמישי הבא. בבית"ר הבהירו היום כי ללא שינוי קיצוני בהצעת מכבי תל אביב דסה יישאר במועדון ועסקה עם האלופה רחוקה בשלב זה מביצוע.

בבית"ר מחפשים בדחיפות בלם זר וביממה האחרונה הוגשו שתי הצעות - לסדריק קמבון הצרפתי ולאיניגו לופס הספרדי. מדובר בשני שחקנים בעלי רקורד מרשים ובעוד העדיפות בשלב זה היא לצרפתי, קמבון משהה את תשובתו. במידה ויסרב עד מחר עשויה בית"ר להחתים את לופס.

חודש המו"מ עם חנן ממן. ממן מאוד רוצה להישאר בבית"ר ומוכן להתפשר כספית, אך הדברים יוכרעו רק לאחר שישוחח עם הבעלים. במועדון ינסו לשוחח שוב עם עידן ורד אך מבינים שהוא ככל הנראה בדרך לרומניה.

בנוגע לליביו אנטל, בבית"ר הבינו כי הפועל תל אביב מציעה לשחקן כ-300 אלף יורו נטו לעונה ונראה כי הרומני יחתום אצל האדומים לאחר שהערב היה אמור להשיג את השיחרור מגנצ'לאר הטורקית. בבית"ר עדיין מקווים כי הנריק אויאמה האסטוני ייתן תשובה חיובית וימתינו לו שבוע נוסף.

שחקן בית"ר ירושלים, חנן ממן חוגג. קובי אליהו
רוצה להישאר וישוחח עם טביב. ממן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully