וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: גיא אסולין שוחרר ממאיורקה, יחזיר תשובה עד סוף השבוע

הקשר שגדל בברצלונה שוחרר באופן רשמי מקבוצתו ויודיע לאדומים האם הוא מתכוון לחזור לישראל עוד השבוע. הבלם הצרפתי, סדריק קמבון מועמד, אבו עביד ואלגרבלי יחתמו, 1,400 מנויים נמכרו ביום

אתר רשמי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוחרר ממאיורקה. גיא אסולין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהפועל תל אביב בקבוצה אישרו כי גיא אסולין קיבל את השחרור המיוחל ממאיורקה והוא צריך להחזיר תשובה עד סוף השבוע אם הוא חוזר לארץ וחותם בהפועל תל אביב או מנסה שוב את מזלו באירופה. התנאים בין הקבוצה לשחקן כבר נסגרו ואם יחתום באדום על חוזה ארוך טווח יוכל להשתחרר לאירופה כמעט ללא תמורה.

בהפועל גם בוחנים את מועמדותו של הבלם סדריק קמבון הצרפתי מאוויאן. הבלם בן ה-28 הוצע למועדון והצדדים הגיעו לסיכום על גובה החוזה, אך האדומים עדיין מתלבטים אם להחתימו או להמתין עד מחנה האימון ולנסות לסגור עם בלם אחר או חלוץ זר. ההתלבטות בהפועל מגיעה גם בשל העובדה שהקבוצה לא מצליחה לסגור עם חלוץ ישראלי בכיר בנוסף לדודו ביטון ולכן שוקלים לחפש חלוץ כזר חמישי. קיימת אפשרות נוספת שהאדומים ישאילו בסופו של דבר את איסמעיל לינגנה לקבוצה בארץ ויצרפו בלם וחלוץ זר.

מלבד אלו, הקבוצה הגיעה לסיכום עם בית"ר טוברוק על רכישתו של איאד אבו עביד. הפועל תשלם לטוברוק כמיליון שקלים עבור כרטיס השחקן שלו בפריסה לשלוש שנים ועד סוף השבוע המגן יחתום בקבוצה באופן רשמי לארבע שנים. כמו אבו עביד גם בן אלגרבלי צפוי לחתום בקבוצה לאחר שכבר סיכם את תנאיו. השחקן הצעיר אמור להיות בלם מחליף.

שחקן מכבי חיפה, יוסי בניון, מול שחקן מכבי נתניה איאד אבו עביד. טל לוי
יחתום השבוע. איאד אבו עביד/טל לוי

כ-1,400 אוהדים רכשו מנויים ושריינו כבר את מקומם ביציעים בבלומפילד. עקב העומס האדיר הוחלט לפתוח עמדת מכירה נוספת באצטדיון בלומפילד שתהיה פתוחה מחר בין השעות 09:00-18:00, באותן השעות בדיוק יוכלו האוהדים לקבל שירות במרכז ההזמנות הטלפוני ובמשרדי לאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully