וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה תפגוש את פאלרמו האיטלקית במחנה האימונים

23.6.2015 / 16:53

הקבוצה תצא למחנה אימון באיטליה ב-21 ביולי ותפגוש את הסיציליאנים. ממן צריך להשיב להצעה שקיבל. קובארז' מחכה להחלטה של כץ ששוקל גם את מועמדותם של ברק לוי ואיתמר ניצן

פרנקו ואסקס שחקן פאלרמו חוגג. GettyImages
מחכה להפועל חיפה. פרנקו ואסקס/GettyImages

הפועל חיפה תפגוש את פאלרמו ב-21 ביולי במסגרת מחנה האימונים של הקבוצה באיטליה. כפי שפורסם בוואלה ספורט בהפועל חיפה, סגרו מחנה אימון בארץ המגף וכעת סגרה הקבוצה משחק אימון נגד יריבה בכירה מאוד שסיימה את העונה החולפת במקום ה-11 בליגה האיטלקית, כשבמועדון מקווים שהדבר יתרום רבות לשחקנים. במועדון הסבירו שהמאמן טל בנין ניצל את קשריו באיטליה כדי לסגור את מחנה האימון ואת היריבה כשכעת מנסים במועדון לסגור יריבה נוספת מהליגה הראשונה או השנייה באיטליה.

במקביל למחנה האימון, בקבוצה ממשיכים להתעסק כמובן בנושא החיזוק, כאשר השם הבולט הוא שמו של חנן ממן. ממן קיבל הצעה מהקבוצה וצריך להשיב עליה כאשר הקשר הביע רצון לחזור לקבוצת נעוריו אך כעת צריך לראות אם יסכים להתפשר על שכרו. תומר סוויסה גם כן מבוקש כמו גם עומר פרץ שזכה להתעניינות אך מחכה להצעה רשמית מהמועדון. בגזרת השוער, בהפועל חיפה סיכמו את הפרטים עם פז'מיסל קובארז' אך יואב כץ עדיין לא חתם על החוזה בשל הרצון לבחון עוד אפשרות לשוער ישראלי כשהאופציות הן ברק לוי ואיתמר ניצן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully