וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אביתר אילוז צפוי לחתום. משא ומתן עם וארחם לגבי פלט

23.6.2015 / 10:47

המגן ייפגש עם ברקת כשהצדדים קרובים לסיכום, החל מו"מ לגבי החלוץ ההולנדי. במועדון מחפשים מגרש סינטטי לקראת הגומלין מול תון, שחקנים: "חשוב לצאת לשוויץ ביתרון"

אתר רשמי

אחרי שהוגרלה אתמול מול תון השוויצרית במסגרת הסיבוב השני של הליגה האירופית, בהפועל באר שבע ממשיכים בהכנות להשלמת הסגל לעונה הבאה. ביממה האחרונה האיצו במועדון את המגעים לגבי האפשרות שגליינור פלט יצטרף, וכעת מחכים לתשובה מסוכנו ההולנדי לגבי דמי ההעברה שדורשת זולטה וארחם עבורו. כזכור, לאחרונה דיווחנו כי בעת שנכח בישראל נפגש עם אלונה ברקת וביקש לחזור למועדון, וזאת לא פסלה אפשרות כזאת במידה ושכרו יהיה ריאלי. "עד סוף השבוע נקבל תשובה סופית מהסוכן ונדע אם מתקדמים", אישרו במועדון. במידה ויגיע חלוץ זר, בכר רוצה לחזק גם את חוליית הקישור בשחקן ישראלי שינעל את הסגל לקראת המחנה בפולין שיפתח ב-28 ביוני. מאחורי הקלעים נמשכים שיחות עם וובה בראון. כרגע הסכומים שדורש איזי שירצקי גבוהים מאוד.

ההערכה היא שאם ישוחרר תמורת פחות מחצי מיליון דולר, באר שבע תגיש הצעה רשמית לשחקן. גם שמו של משה אבוטבול, ששיחק אצל בכר, עלה. במהלך השבוע יודיע ברק בכר לבן תורג'מן ויוסף אבו לאבן האם ייצאו למחנה. הראשון צפוי לחבור לקבוצה, אך לא ברור האם אבו לאבן יישאר. החלוץ ממתין לתשובה מהמאמן, כשעד מחרתיים הוא צפוי לדעת האם ימריא לפולין.

שחקן הפועל באר שבע אביתר אילוז לפני שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. ברני ארדוב
הפגישה היום. אביתר אילוז/ברני ארדוב

המגן אביתר אילוז צפוי להיפגש היום עם הנהלת הקבוצה, ולחתום על חוזה חדש. הצדדים קרובים מאוד לסיכום ובשיחה עם הצוות המקצועי הבהיר אילוז כי הוא רוצה להישאר ומוכן להילחם עם בן ביטון ומתן אוחיון על חולצת ההרכב. "אילוז פייטר, שנים באים לכאן מגנים ובסוף הוא מוצא את המקום ברוטציה", אמרו במועדון עוד לפני הפגישה. המטרה של אילוז היא לקבל חוזה ארוך טווח ולפרוש במדי המועדון אותו עזב רק פעם אחת בקריירה, להפועל פתח תקוה.

שחקנים בקבוצה התייחסו אתמול להגרלה מול תון השוויצרית. "זאת יריבה לא קלה, וברור שיהיה קשה מאוד לעבור. המוקש הוא הדשא הסינטטי, נצטרך להתכונן אליו בהתאם". בראיון שקיימנו אתמול עם אבי ריקן, הדגיש המגן את נושא המגרש הביתי של השוויצרים, והסביר את החשיבות של תרגול נכון לקראת משחק הגומלין. במועדון מחפשים כבר עכשיו משטח מתאים ברמה גבוהה כדי להתכונן אליו. לא בטוח שמשטח הדשא הסינטטי הקיים בעיר מתאים ולכן במועדון עשויים לחפש חלופה מחוץ לעיר. "קודם חשוב שנעבור את משחק הבית עם יתרון. המשחק יהיה כנראה בטדי, כי היריבה מעניינת והמושבה לא תוכל להכיל את כמות המנויים. לא נסתכן", אמרו אתמול במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully