וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנדיונדו: "נעבוד מאוד קשה כדי להרים את הפועל תל אביב בחזרה"

המאמן החדש של הפועל תל אביב התראיין בשער 5, השווה את האדומים מחודורוב לסביליה ואתלטיקו מדריד והוסיף: "כל שחקן יכול לשחק כאן, מכל דת וכל לאום, וזה ערך חשוב מאוד עבורי"

אתר רשמי

הפועל תל אביב פרסמה היום ראיון וידאו עם המאמן החדש, ססאר מנדיונדו. הראיון התקיים בכניסה לשער 5, על רקע הקולאז' שיצרו אוהדי הקבוצה לפני כמה שנים. הספרדי בן ה-48 סיפר על הסיבות להגעתו, על ההתרשמות הראשונית שלו ועל ההיסטוריה שלו.

מנדיונדו אמר: "החלטתי לאמן בהפועל תל אביב מהרבה סיבות. הראשונה היא שמדובר במועדון עם הרבה היסטוריה. הסיבה השנייה היא שהציעו לי פרויקט מאוד יפה, אבל עם זאת מאוד קשה, שהוא לחזור להיות מועדון מנצח. הסיבה השלישית היא שככל שאני מכיר את המועדון לעומק, אני מבין שמדובר במועדון עם אופי מאוד ייחודי ופתוח. אין שום מחסום, כל שחקן יכול לשחק כאן, מכל דת וכל לאום, וזה ערך חשוב מאוד עבורי. אני שמח להיות סוף סוף בבלומפילד. אני יודע שהמקום הזה משמעותי בשביל המועדון כיוון שהוא מייצג את הרגעים ההיסטוריים של המועדון שנשארים לעד".

הספרדי סיפר: "אבי שיחק באתלטיקו מדריד בליגה הראשונה. אני התחלתי לשחק כדורגל בעיר שלי, מדריד. בגיל צעיר שיחקתי במחלקת הנוער של אתלטיקו. התקדמתי עד שהגעתי להרכב הראשון של הקבוצה הבוגרת. אחר כך שיחקתי בקבוצות אחרות כמו ראיו וייקאנו, אספניול ומרידה, שם סיימתי את קריירת המשחק שלי. הקריירה המקצוענית שלי נמשכה 13 שנים וזו גאווה גדולה עבורי שהייתי חלק מליגה כל כך חשובה כמו הליגה הספרדית".

מנדיונדו הוסיף על העבר שלו: "כשנתיים לפני שפרשתי ממשחק פעיל כבר היה לי ברור שארצה להיות מאמן ומיד עם סיום קריירת המשחק, התחלתי את קריירת האימון. הייתי עוזר מאמן בכמה קבוצות בספרד. הייתי עוזר מאמן במרידה ולאחר מכן באתלטיקו מדריד, שם למדתי הרבה. עבדתי עם לואיס אראגונס, קרלוס ביאנצ'י, ססאר פרננדו, מאמנים מאוד חשובים בספרד וזה בעצם הבסיס המקצועי שלי. אחר מכן המשכתי עם אראגונס לנבחרת ספרד. עבדתי איתו במונדיאל 2006 וביורו 2008 שבו זכינו בגביע. אחר כך המשכתי לפנרבחצ'ה ובאותה עונה שיחקנו בליגת האלופות והגענו לגמר הגביע הטורקי".

מאמן הפועל תל אביב, ססאר מנדיונדו. אתר רשמי
"בהפועל תל אביב יש את שלושת היסודות להצלחה". מנדיונדו/אתר רשמי

מנדיונדו הוסיף: ""לדעתי היסודות החשובים להצלחת של קבוצות כדורגל בכל מקום הם ניהול אדמניסטרטיבי טוב, ניהול מקצועי טוב וקהל תומך. אני חושב שבהפועל תל אביב יש את שלושתם. ההנהלה רצינית מאוד ועושה עבודה נהדרת, העובדים במועדון מקצוענים אמיתיים, האוהדים הם הטובים ביותר בישראל, כך שלמעשה יש לנו את כל היסודות.

"יש שני מועדונים שלדעתי יש להם דמיון רב להפועל תל אביב; סביליה ואתלטיקו מדריד. אלו מועדונים שעושים החתמות חכמות, שמפתחים היטב את מחלקת הנוער, ושבאמצעות עבודה קשה ובלי הוצאות ענקיות, השיגו הצלחה רבה בכדורגל הספרדי.

"אני לא עורך מחנה אימונים כדי להתחיל עם הפסדים. אני רוצה לנצח. המנטרה היחידה שתשמעו ממני היא שלהפועל יש עתיד מיידי אחד, וזה המשחק הבא. זה מה שמעניין אותיף לנצח את המשחק הבא ולא משנה אם זה משחק אימון או משחק רשמי. לאוהדים אני יכול להבטיח דבר אחד: שנעבוד מאוד מאוד קשה וחזק כדי להרים בחזרה את המועדון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully