וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משומר התאמן עם מכבי חיפה, מוחמד כליבאת הגיע למרות שלא זומן לסגל

22.6.2015 / 17:05

המגן שקרוב לסיכום התאמן מתוך הערכה שיחתום בקרוב, הקשר הבין שעסקת פאס לא יוצאת לפועל ודרש מהקבוצה לשחררו לצמיתות, אחרת ימשיך להגיע לכפר גלים

חנן ממן שחקן בית"ר ירושלים (מימין) מול אייל משומר שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
אמור לחתום בקרוב. אייל משומר/קובי אליהו

מגן מכבי חיפה, אייל משומר, הגיע היום (שני) למתחם האימונים בכפר גלים והחל להתאמן עם הקבוצה. כזכור, משומר קרוב לסיכום תנאיו במועדון והצדדים הגיעו להבנה שיתאמן מתוך רצון של רוני לוי לראות אותו בקבוצה, ומתוך הנחה שיחתום על חוזה בימים הקרובים. משומר הוא השחקן היחיד שמתאמן כעת ועדיין לא חתם רשמית על חוזה לעונה הבאה. מי שלא הגיע לאימון הוא המגן אלעד גבאי, שחוגג אירוע פרטי.

שחקן נוסף שהגיע לכפר גלים הוא מוחמד כליבאת. כפי שפרסמנו, שחקנה של בני סכנין בעונה החולפת הודיע לראשי המועדון שמכיוון שאין סיכום עם סכנין בנוגע לעסקת אברהם פאס, לגביו עדיין לא התקבלה החלטה, הוא מתכוון להגיע לאימונים כרגיל. כליבאת מחזיק בחוזה לעונה הבאה וביקש מהמועדון שחרור לצמיתות, אחרת הוא ימשיך להופיע לאימונים אלא אם תהיה עסקה שתסלול את דרכו לסכנין. חיפה סירבה לשחררו והודיעה כי גם העונה היא תשאיל אותו.

ההצעה של קסימפאשה הטורקית עבור טאלב טואטחה לא הפתיעה את הנהלת המועדון, שלא תתנגד למכירתו במקרה שתגיע הצעה משודרגת. "כרגע המחיר שהציעו לא ריאלי", אמרו בחיפה, שם אישרו את הפניה. ההערכה היא שטואטחה עצמו אמור להרוויח חוזה עתק בטורקיה, ולכן יתעקש לעזוב. לא מן הנמנע כי הצדדים ייפגשו בקרוב על מנת לדון בפרטי ההצעה.

שחקן מכבי חיפה, טאלב טואטחה. ברני ארדוב
היכן ישחק בעונה הבאה? טאלב טואטחה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully