וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: טובארנו פינאס ידרוש להתאמן עם הקבוצה

22.6.2015 / 16:19

המגן שאינו בתוכניות של הקבוצה, יתאמן עם חבריו בעונה שעברה עד אשר יחזור לכושר משחק. אם לא ימצא קבוצה, בקרית שמונה יקפיאו אותו. פערים בעסקת ניצן עשויים להחזירו למועדון, אך לשחקן יובהר שהוא אינו בתוכניות

one

טובארנו פינאס, מגנה ההולנדי-סורינאמי של עירוני קרית שמונה בעונה החולפת, ידרוש להתאמן עם הקבוצה עד אשר ימצא קבוצה אחרת. פינאס לא יצא לחופשה ונשאר בארץ כדי להמשיך בשיקום מהפציעה שעבר בסוף העונה הקודמת כשעשה זאת יחד עם הצוות של המועדון וכעת הוא צפוי להיות חלק מהאימונים.

פינאס מחפש קבוצה אחרת אך בשלב זה ללא הצלחה, כשהחיפושים נעשים גם בישראל וגם בחו"ל. הבעיה היא שהשחקן שלא שיחק זמן רב, לא נמצא בכושר משחק והוא מעדיף לעזוב רק כאשר יחזור לכושר. כפי שפורסם בוואלה ספורט, בקרית שמונה הודיעו לשחקן שאם הוא לא ימצא קבוצה הם יקפיאו אותו, דבר שלא קרה עד כה במועדון.

שחקן עירוני קרית שמונה, טובארנו פינאס, לפני שחקן מכבי נתניה, איאד אבו עביד. ג'יני
דורש להתאמן עם הקבוצה. טובארנו פינאס/ג'יני

שחקן נוסף שלא נמצא בתוכניות אך צפוי להתייצב לפתיחת האימונים הוא איתמר ניצן. עירוני קרית שמונה ומכבי פתח תקוה לא מצליחים להגיע להסכמות לגבי ניצן מה שעשוי להוביל את השוער להישאר בקרית שמונה, שכן הוא אינו מתכוון לוותר על תנאיו ועל השכר שיש לו במועדון הצפוני. הבעלים של קרית שמונה איזי שרצקי דורש 150 אלף שקלים דמי השאלה עבור ניצן, כאשר בפתח תקוה לא מוכנים לשלם את הסכום והפערים בין הקבוצות מוערכים בכמה עשרות אלפי שקלים.

בנוסף, כפי שכבר פורסם בוואלה ספורט, שרצקי דורש מניצן להאריך את חוזהו בשלוש עונות נוספות, מה שאומר שהשוער יהיה שייך לקרית שמונה בארבע העונות הקרובות. שרצקי בשלב זה לא מוכן להציב תג מחיר למכירה או השאלה כאשר השוער עצמו מעוניין בתנאים אחרים. התסבוכת הזו עלולה להוביל למצב שניצן יוותר ללא קבוצה ויהיה שוער משני בקרית שמונה. אגב אחת האופציות שעלתה לאחרונה אצל גורמים בהפועל חיפה היא שאם ברק לוי או פז'מיסל קובאר'ז לא יחתמו, בקבוצה ינסו להוביל טרייד שיכלול את הגעתם של עאהד עזאם וניצן לחיפה במסגרת דמי ההשבחה על רועי שוקרני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שוער מכבי פתח תקוה, איתמר ניצן. ברני ארדוב
עשוי לחזור, אך אינו בתכניות. איתמר ניצן/ברני ארדוב

בכל מקרה מי שעוקב אחר ההתפתחויות הוא מהדי זועבי השוער הצעיר שמושאל מבית"ר נס טוברוק לקרית שמונה. בסוף העונה לשרצקי יש אופצייה לרכוש את זועבי שמרשים מאוד ונחשב לשוער מבטיח במיוחד. בקרית שמונה יצטרכו להחליט אם ניצן או זועבי ישמשו כשוער שני ואם השוער הצעיר יבין שניצן יהיה שוער המשנה הוא צפוי לבקש לצאת להשאלה לקבוצה מהליגה הלאומית.

עם זאת, בקרית שמונה צפויים להבהיר לזועבי שהוא ישמש כשוער שני וכן להבהיר לניצן שהוא לא יהיה בתוכניות משמע שהשוער צפוי לקבל הבהרה שאם הוא יחזור לקרית שמונה הוא יהיה שותף לאימונים בלבד ולא יהיה חלק מסגל הקבוצה במשחקים.

בנוסף, עירוני קרית שמונה תחדש את השיחות עם ברק בדש. הבעלים איזי שרצקי עשוי להביא את השחקן בסופו של דבר אך לא בכל מחיר ואם השיחות לא יצלחו בקרית שמונה עשויים לא להחתים חלוץ או לחכות לשמעון אבוחצירא שיגיע רק אם יהיה שחקן חופשי ויסכים לקצץ באופן דרסטי בשכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully