וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע החלה במגעים עם פלט, מתח לקראת ההגרלה

22.6.2015 / 11:17

הבעיה לגבי ההולנדי: זולטה ורחאם דורשת דמי העברה. שחקנים לקראת ההגרלה: "קבוצות עם מסורת יהיה קשה לעבור, אבל תהיה כאן אווירה נפלאה". שמו של משה אבוטבול עלה

במקביל לבדיקות שעורך ברק בכר בנוגע לחלוצים, הפועל באר שבע החלה במגעים לצירופו של גליינור פלט. במועדון הדגישו כי אין החלטה סופית שזה יהיה החלוץ בעונה הבאה, אבל עורכים את הבירורים הכלכליים למקרה שבכר יחליט שזה השחקן שבו הוא מעוניין. מבירור שערך המועדון מתברר שקבוצתו של פלט, זולטה ורחאם, דורשת דמי העברה תמורתו, וזאת למרות שבחודשים האחרונים במדיה לא נחשב לשחקן הרכב ואף הושאל לגו אהד איגלס.

פלט, שנפגש לאחרונה עם ברקת וביקש לחזור למועדון, רשם עונה לא רעה במדי באר שבע לפני שנתיים, ולמרות פתיחה לא מוצלחת שלו סיים את העונה עם 11 שערים ובלט מאוד בחלק ההתקפי. כזכור, בכר מתלבט האם לצרף חלוץ זר וקשר ישראלי, או להחתים את אלכסנדר דוידוב וויאם עמאשה. "כרגע, בכר מתרכז בעיקר בהחתמת חלוץ, אבל ברור שהכל יכול להשתנות", אמרו במועדון.

גליינור פלט הפועל באר שבע מול גיא חיימוב שוער עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
באר שבע מנסה להחזיר אותו. פלט/ברני ארדוב

בתוך כך, בבאר שבע עדיין לא ויתרו על אפשרות לצרף קשר אחורי. במועדון רוצים מאוד את וובה בראון מקרית שמונה, אך מודעים לעובדה שאיזי שירצקי ידרוש סכומים גבוהים עבור הקשר. כרגע, סכום ההעברה נע סביב שני מיליון שקלים. לגבי עמדת הקשר האחורי, שמו של משה אבוטבול מהפועל רעננה עלה. אבוטבול הושאל בחודש פברואר מקרית שמונה, ממנה עבר לאחר שיקום ארוך של עשרה חודשים בהם היה מחוץ למגרשים בגלל קרע ברצועה הצולבת. אבוטבול חזר בחודש דצמבר, וכעבור חודשיים עבר לקבוצה מהשרון.

מתח מסוים נרשם לקראת אירוע הגרלת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. בעונה שעברה הודחה הקבוצה על ידי RNK ספליט הקרואטית, מאוחר יותר היום (ההגרלה תחל ב-13:00, זהות היריבה תיקבע בסביבות השעה 15:00) יתברר מי תהיה היריבה הבאה. לבאר שבע 4.7 נקודות דירוג בלבד, וכמו בית"ר ירושלים גם היא לא תהיה מדורגת. ברשימת הקבוצות החזקות יותר מופיעות ווסטהאם, פאוק סלוניקי, תון השוויצרית של לוטם זינו, שרלרואה הבלגית, קופנהאגן, לגיה ורשה, רוזנבורג ושריף טירספול. אופציות נוחות יותר: שחטיור סוליגורסק מבלארוס, אקטובה הזכורה היטב לאנשי מכבי חיפה, ספרטק טרנבה מסלובקיה או FH מאיסלנד. במהלך היום צפוי להתבצע "חיתוך" של היריבות, כך שסביר שחלק מאותן יריבות שהוזכרו קודם כבר לא יהיו רלוונטיות. "ברור שיריבות מהדרג של ווסטהאם, קופנהאגן ורוזנבורג, קבוצות עם מסורת, יהיו קשה מאוד לעבור. אבל מצד שני, תאר לך איזו אווירה נפלאה תהיה אם אחת מהן תגיע לישראל. אישית, ברור שהרוב כאן היו מעדיפים הגרלה קלה. אבל זה לא מבטיח שום דבר".

במועדון הודיעו אתמול כי אסטרה ג'ורג'יו הרומנית ביטלה את משחק האימון שהיה אמור להיערך במחנה בפולין. כרגע לבאר שבע שתי יריבות בלבד, קורונה קיילצה וגורניק לצ'נה , והיא מחפשת יריבה שלישית. המנכ"ל אסי רחמים שהמריא להגרלה בשוויץ מנסה לסגור משחק ידידות עם לגיה ורשה שתתאמן באזור. החלוץ אנתוני וואקמה יצטרף לאימונים רק לאחר שיחתום רשמית על החוזה לארבע שנים. אובידיו הובאן כבר נחת, ואליו אמור להצטרף היום גם ג'ון אוגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully