וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה שוקלת לשחרר את יירסאק. נמשך המו"מ לגבי חנוכה

21.6.2015 / 21:20

פחות מחודש אחרי החתמת הקשר הצ'כי של בוטב פלובדיב, במועדון קיימות התלבטויות לגביו. נמשכים המגעים עם קשר הפועל עפולה, שלומי חנוכה. במועדון מקווים שטקו ואליסון הברזילאים ינחתו יחד

תומאש יירסאק במדי ויסלה קרקוב. GettyImages
למכבי פתח תקוה יש אופציה להשתחרר מההסכם עימו. יירסאק/GettyImages

פחות מחודש אחרי שהחתימה את הקשר הצ'כי של בוטב פלובדיב, מכבי פתח תקוה שוקלת לשחרר את תומאש יירסאק. החלטה סופית בעניין לא התקבלה, אבל כפי שפרסמנו בעבר, למועדון קיימת אפשרות להשתחרר מההסכם עד סוף החודש, וישנה סבירות גבוהה שהיא תנצל את ההסכם בין הצדדים לטובת הפרידה.

ייתכן שבמהלך השבוע הקרוב יודיע המועדון על פרידה ממנו. האפשרות הזאת עולה על הפרק בעיקר לאור העובדה שג'ו מונונגה, עליו מימשו את האופציה לעונה הבאה, מסוגל לשחק בתפקיד של יירסק. במועדון מתלבטים מאוד לגבי העניין הזה ונראה כי הדבר תלוי בין היתר בהחלטות שיתקבלו במהלך השבוע לגבי שחקנים זרים אחרים.

בינתיים, נמשכים המגעים עם קשר הפועל עפולה, שלומי חנוכה. כפי שפורסם בוואלה ספורט, במועדון פנו לקבוצה הצפונית בניסיון לרכוש את כרטיסו, ולא מן הנמנע כי השחקן יחתום בימים הקרובים. בן שמעון יחדש את האימונים בשבוע הבא, לאחר ששחרר לא מעט שחקנים מהסגל שלו, ביניהם דדי בן דיין, רועי דיין, משה לוגסי וליאור ברטקובסקי.

לפתיחת האימונים אמורים להגיע הקשר ג'ברסון דוס סנטוס המכונה "טקו" (26), שחקנה של ולו קלוב מהליגה המחוזית בברזיל והקשר אליסון דוס סנטוס (24), גם הוא מהליגה המחוזית בארצו. האחרון עדיין לא אישר את הגעתו, אך במועדון מאמינים שהשניים ינחתו בישראל בסופו של דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully