וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בשייט יוצאת לדרך, משיח ינסה לסגור את הפער מצוברי

21.6.2015 / 20:30

תחרות המבחן השנייה של הגולשים במאבק על ריו תצא לדרך בפאלרמו, כשצוברי מוביל 0:7 בנקודות. מי שיסיים גבוה יותר, יזכה להשתתף בתחרות הקדם אולימפית. מעין דוידוביץ' תתחרה בנשים ותנסה לזכות בפעם השנייה במדליה באליפות היבשתית

שחר צוברי גולש ישראלי. עמית שיסל, איגוד השיט,
נהנה כרגע מהיתרון. שחר צוברי/עמית שיסל, איגוד השיט

רק לפני חודשיים החל המאבק בין שחר צוברי לנמרוד משיח על המקום במשחקים האולימפיים בריו, וצוברי השיג שבע נקודות לעומת אפס של משיח. מחר (שני) ייצאו השניים לדרך באליפות אירופה שנערכת בפאלרמו שבאיטליה, כשמעבר לתואר היוקרתי ולרצון של השניים לתפוס מקום על הפודיום, הם יודעים שמחכה להם מאבק על הניקוד.

כזכור, בגביע העולם בהייר השיג המדליסט האולימפי שבע נקודות בעקבות העובדה שהוא סיים במקום השביעי. משיח סיים את התחרות במקום ה-12 ולכן לא קיבל נקודות בדירוג הפנימי בין השניים. בכל מקרה, לשני הגולשים ימתינו עוד שלוש תחרויות בהמשך הדרך למאבק על ריו: באוגוסט תתקיים תחרות הקדם אולימפית בהשתתפות גולש ישראלי אחד בדגם RSX, באוקטובר תיערך אליפות העולם ובפברואר 2016 תתקיים התחרות האחרונה - אליפות העולם. בכל מקרה, כל אחד יוכל לזרוק את התחרות הפחות טובה שלו, כך שהמאבק בין השניים לחלוטין פתוח. בנוסף, הגולש שיסיים גבוה יותר יזכה לייצג את ישראל בתחרות הקדם אולימפית.

צוברי אמר לוואלה ספורט: "יש הרגשה טובה. בסך הכול הייתה הכנה טובה. יש פה 100 גולשים ולהרבה מהם זו תחרות מבחן למשחקים האולימפיים בריו. יהיה קרב לא פשוט, אבל גם שבוע ארוך ומעניין".

מעין דוידוביץ' גולשת ישראלית. PABLO LANZA,
יש לה את הניסיון. מעין דוידוביץ'/PABLO LANZA

בתחרות הנשים מרבית העיניים יהיו נשואות לעבר מעין דוידוביץ', שזכתה בשנה שעברה בפעם השנייה ברציפות במדליית ארד באליפות העולם. לפני שלוש שנים הגולשת הבכירה חזרה עם מדליית כסף מאליפות אירופה שנערכה בפורטוגל, והיא תשמח להוסיף לעצמה מדליה נוספת מהתחרות היבשתית. בשלהי החודש שעבר השתתפה דוידוביץ' בתחרות "דלתה לויד רגטה", אבל היא הייתה רחוקה משיאה, פספסה את שיוט המדליות וסיימה במקום ה-11.

המשלחת הישראלית לאליפות אירופה כוללת בנוסף את יואב עומר, אלוף אירופה לנוער מאשתקד (עד גיל 17) שיתחרה בנוער עד גיל 19, וכן את אמיר גלילי, נגה גלר והדר הלר. עוד במשלחת נמצאים הגולשים הצעירים כפיר אזולאי, אופק אלימלך, דניאל הררי, נוי דריהן, מאיה מוריס, שי בלנק, שובל רביצקי, טל צדוק, סער מינץ, עמית גויטע, פז מלי, לרה דונבל, גאיה רומי וקטי ספיצקוב, שיתחרו באליפות אירופה עד גיל 19 ועד גיל 17. את המשלחת הישראלית מלווים אלי צוקרמן, המנהל המקצועי של איגוד השייט, והמאמנים תום קורזיץ, גל פרידמן, רוני מאיר, שלמה זקס, ושחף אמיר.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

The Europeans starts tomorrow here in Mondello!It's the second regatta for the olympic trials!!Follow here: https://www.rsxclass.com/europeans2015/

‎Posted by Nimrod Mashiah on‎ ראשון 21 יוני 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully