וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: ההנהלה תישאר, מאזן גנאים הבטיח להזרים כספים

21.6.2015 / 17:16

אחרי פגישה בין הצדדים הוחלט על המשך הדרך. במועדון ינסו לסגור בימים הקרובים את עסקת העברתו של אברהם פאס למכבי חיפה וידרשו את חבשי, כליבאת ואת הירש, חוגי או קונסטנטינוס

מאזן גנאים ראש עיריית סכנין. אדריאן הרבשטיין
יזרים כספים למועדון. גנאים/אדריאן הרבשטיין

הנהלת בני סכנין נפגשה היום (ראשון) עם ראש העירייה מאזן גנאים והצדדים סיכמו שההנהלה תישאר בתפקידה וגנאים יזרים כספים למועדון. לאחר סיום הסאגה, בסכנין ינסו להחתים שחקנים חדשים ובשלב הראשון יפגשו ראשי המועדון עם ראשי מכבי חיפה היום או בימים הקרובים כדי לסגור סופית את נושא אברהם פאס.

אם השחקן יעבור לחיפה, בסכנין ידרשו שלושה שחקנים כאשר הדרישה היא לקבל את עאיד חבשי, מוחמד כליבאת ושחקן נוסף. בסכנין רוצים את שחר הירש או דור חוגי, אך לא ברור אם השניים יסכימו להגיע. אם הירש וחוגי לא יגיעו, בסכנין יבקשו מחיפה את אחד משלושת הצעירים הבאים: שון וייסמן, ערן ביטון או עדי קונסטנטינוס. האחרון עלה על הפרק בימים האחרונים ובסכנין מתכוונים לבקשו. אם הירש לא יגיע, בקבוצה ינסו להחתים מיידית את עידו אקסברד. בנוסף, ויאם עמאשה, שקיבל פנייה מהקבוצה, יצטרך להחזיר תשובה בימים הקרובים.

אחרי הפגישה עם חיפה ואחרי שייסגרו השחקנים הישראלים בסכנין ינסו לצרף שני זרים בעמדות הקישור..כמו כן, בקבוצה מקווים שפיראס מוגרבי יסכים להישאר למרות ההצעה הגבוהה שהפועל חיפה הציעה לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully