וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים האירופיים, היום העשירי: ריבקין והנבחרת בעקבות מדליות

20.6.2015 / 21:57

אחרי שהשיגה מדליית כסף בתחרות הקרב-רב, נבחרת ההתעמלות האומנותית תנסה להוסיף עוד שתיים בתרגילים הבודדים (12:30). נטע ריבקין תופיע במקביל בגמרים בחישוק, בכדור ובסרט

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית. GettyImages
מה הן מתכננות לנו? נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית/GettyImages

מעבר לתחרויות האתלטיקה שיוצאות לדרך ביום ראשון, העיניים הישראליות מטבע הדברים יתמקדו בשלושת הגמרים של נטע ריבקין שתנסה להביא מדליה רביעית לישראל, כשבמקביל יתקיימו גם הגמרים בתרגילים הבודדים של נבחרת ההתעמלות האומנותית.

נטע ריבקין. David Ramos, GettyImages
תתפוס מקום על הפודיום? נטע ריבקין/GettyImages, David Ramos

הנבחרת, בה חברות קטרינה לבינה, אלונה קושיבצקי, אידה מאיירין, קרינה ליחבר ויובל פילו, זכתה ביום רביעי האחרון במדליית הכסף בתחרות הקרב-רב אחרי שהייתה שנייה רק לרוסיה, וכעת היא תבצע פעם נוספת את תרגיל הסרטים (12:30). הנבחרת תופיע ראשונה, כשלאחריה יופיעו בסדר הזה גרמניה, רוסיה, אוקראינה, איטליה וספרד. לאחר מכן (14:00) תופיע הנבחרת בתרגיל האלות והחישוקים, כשהפעם היא תופיע שלישית אחרי רוסיה ואיטליה ולפני בלארוס, בולגריה ואוקראינה.

נטע ריבקין, שרשמה הופעה טובה במוקדמות שהספיקה לה למקום התשיעי בקרב-רב, תופיע בשלושה גמרים. ב-12:30 היא תבצע את תרגיל החישוק ותעלה אליו שישית ואחרונה (במוקדמות היא סיימה שמינית עם 17.8), ב-14:05 היא תעלה לתרגיל הכדור ותופיע שנייה (במוקדמות היא סיימה חמישית עם 18.05), וב-16:25 היא תנסה לקטוף מדליה בתרגיל הסרט ותופיע שנייה (סיימה חמישית במוקדמות עם 18.05).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחפש מקום בגמר. ליאור מדלל/מערכת וואלה!, צילום מסך

* קליעה: ב-6:45 ליאור מדלל ועימי בן חפר יתחרו ברובה שלושה מצבים מ-50 מטר ויחפשו מקום בגמר ואולי גם קריטריון לריו. ב-7:00 אלכסיי קירייבסקי יתחרה באקדח אש מהירה מ-25 מטר.

* אופני כביש, 8:00: יואב בר ועידו זילברשטיין ייצאו לדרך בתחרות שתכלול 125 רוכבים.

* אגרוף, 18:45: ארטיום מסליי יפתח את דרכו במשקל 75 ק"ג בשלב שמינית הגמר מול הפורטוגלי ויטלי בנדרנקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully