וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ניר רמת השרון: יניב שגב חתם לעונה אחת

20.6.2015 / 19:03

הקשר שהשתייך בחצי השנה האחרונה למכבי פתח תקוה, יצטרף לקבוצה של ליאור זדה. גם גיא רוזנבלום חתם לשנתיים. שגב: "גיליתי בית חתם ברמת השרון, זה מועדון שמשמש חממה לצעירים"

דרור פיקלני

צפו בניסוי המרתק שערך אביו של יניב שגב

הפועל ניר רמת השרון מתחילה לבנות קבוצה לקראת העונה הבאה. לאחר מינויו של ליאור זדה למאמן, בסוף השבוע חתם בקבוצה הקשר יניב שגב לשנתיים. שגב גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב והשתייך גם לנבחרת הנוער. הוא בעל דרכון דרום אפריקאי ויצא בתחילת העונה לקבוצת ביד ווסט, שם חתם לשנתיים. בשל בעיות עם צה"ל הוא נאלץ לחזור לארץ בינואר והשתייך למכבי פתח תקוה עד לתום העונה הנוכחית.

הכדורגלן יניב שגב. דרור פיקלני
מצא בית חם. יניב שגב/דרור פיקלני

בנוסף לשגב, חתם בקבוצה החלוץ גיא רוזנבלום לשנתיים באמצעות סוכנו שלומי בן עזרא. רוזנבלום מגיע מהפועל מורשה והוא היה מבוקש בעונה שעברה אצל מספר קבוצות בלאומית אך רמת השרון סירבה לשחררו וכאמור הוא חתם על חוזה לשנתיים במועדון. במועדון ימתינו לראות אילו שחקנים ישוחררו מקבוצות הנוער של מכבי תל אביב ומכבי חיפה בכדי לנסות לצרפם למועדון.

שגב אמר לאחר החתימה: "גילית בית חם ברמת השרון, מהרגע הראשון הבנתי שיש שם משהו חדש וטוב והדבר הטוב ביותר לקריירה שלי בזמן הזה הוא להיות ברמת השרון שהוא מועדון המשמש חממה לצעירים רבים ומאמן מצוין שיכול לקדם אותי מקצועית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully