וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים האירופיים, היום התשיעי: שטילוב רוצה מדליה

19.6.2015 / 18:10

אחרי שסיים שביעי בגמר הקרב-רב, הספורטאי הבכיר במשלחת יסתער על מדליה בתרגיל הקרקע (14:00), ויפגוש את ורנאייב ובליאבסקי המעוטרים. וגם: פייגה והילמן בשמינית הגמר ומצקין בקשתות

אלכס שטילוב מתעמל מכשירים. הוועד האולימפי בישראל,
יש לו ניסיון במעמדים האלה. שטילוב/הוועד האולימפי בישראל

שבוע ויום לאחר תחילת המשחקים האירופיים בבאקו, הלחץ עובר אל הספורטאי הבכיר במשלחת, אלכס שטילוב, שרוצה לסיים את התחרות עם מדליה ראשונה בתחרות. מוקדם יותר השבוע שטילוב סיים במקום השביעי בגמר הקרב-רב, אבל כעת הוא עובר למנה העיקרית שלו: תרגיל הקרקע (מ-14:00) שבו הוא יודע שמוטלת עליו הרבה מאוד אחריות להשיג מקום על הפודיום.

המתעמל אלכס שטילוב. צילום: הוועד האולימפי בישראל, מערכת וואלה! NEWS
ישיג מדליה רביעית למשלחת הישראלית? שטילוב/מערכת וואלה! NEWS, צילום: הוועד האולימפי בישראל

כזכור, שטילוב העפיל לגמר תרגיל הקרקע מהמקום השני אחרי שצבר את הציון 15.166. המתעמל הבכיר, שנשא את דגל ישראל בטקס הפתיחה, אמנם ריענן בתחילת השנה את התרגיל שלו, אבל כעת הוא מקווה להביא לידי ביטוי את השינוי שעשה. במוקדמות זה נראה טוב עם רמת קושי של 6.6 ודרגת ביצוע 8.666. בגמר הקרב-רב ביצע שטילוב פעם נוספת את התרגיל, אבל הוא רשם ביצוע חלש בעקבות נפילה שממנה סבל, וקיבל רק 14.166.

שטילוב המעוטר (שתי מדליות ארד באליפויות עולם, מדליית כסף באליפות אירופה, אחת מכסף ועוד שלוש מארד) יפגוש באולם ההתעמלות מולו את סנטנה הספרדי שסיים ראשון במוקדמות, דויד בליאבסקי, מדליסט הכסף מאליפות אירופה האחרונה שהיה שותף למדליית הזהב הקבוצתית של רוסיה מוקדם יותר השבוע ונחשב לאחד המתעמלים הבכירים בעולם ואולג ורנאייב האוקראיני, מדליסט הזהב מאליפות אירופה האחרונה בקרב-רב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אריאל הילמן, שון פייגה כדורעפני חופים. הוועד האולימפי בישראל,
עד לאן הם מסוגלים להגיע? פייגה והילמן/הוועד האולימפי בישראל

* כדורעף חופים: שון פייגה ואריאל הילמן, שהעפילו מהמקום הראשון בבית היישר לשמינית הגמר (מבלי לשחק משחק נוקאאוט נוסף), יפגשו בקרב על מקום בין שמונת הזוגות האחרונים את המנצחים בין מורטן קבמדסאל ואוייבינד הורדביק מנורבגיה לרוסלנס סורוקינס ואלכסנדרס סולובייס מלטביה. המפגש בין שני הזוגות הללו הערב ב-18:00.

* קשתות: גיא מצקין (7:39) יפגוש בשלב 32 האחרונים את הקרואטי מתיה מיחאליץ'. כזכור, בשלב הראשון של התחרות מצקין סיים רק במקום ה-51, והודה שהייתה לא הופעה לא טובה.

* אופני כביש: הרוכבת פז בש תצא לדרך ב-10:00 ותתמודד מול 67 רוכבות נוספות. אורכו של המסלול הוא 120 ק"מ והוא כולל תשע הקפות של 14 ק"מ בהקפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully