וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: קלאודיו בומבה חתם לארבע שנים, מיחאי פינטילי לשלוש

שני הקשרים הרומנים הצטרפו רשמית. בומבה: "מבין שנבנה פה משהו טוב", פינטילי, שבאוקטובר 2014 הואשם על ידי אסמואה ג'יאן בקריאות גזעניות: "הפועל זה המועדון הישראלי הכי מוכר באירופה"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: טל רזניק

הפועל תל אביב הודיעה הערב (שישי) באופן רשמי כי הקשר האחורי הרומני מיחאי פינטילי חתם בקבוצה לשלוש שנים והקשר קלאודיו בומבה הצטרף לארבע שנים, זאת לאחר ששניהם עברו את הבדיקות הרפואיות. יש לציין כי פינטילי בן ה-30 טרם קיבל את השחרור שלו מאל-הילאל מהליגה הסעודית, אליה היה שייך עד לתום העונה החולפת.

מיחאי פינטילי שחקן הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
חיזוק מעניין. פינטילי/אתר רשמי, הפועל תל אביב

לאתר הרשמי של האדומים אמר פינטילי: "לכבוד הוא לי להצטרף למועדון מצוין כמו הפועל תל אביב, שהוא המועדון הישראלי הכי מוכר באירופה. כשהתחלתי להתעניין יותר לעומק בקבוצה, ראיתי סרטונים של משחקים בבלומפילד עם סאונד ואווירה שכל שחקן אוהב לשחק בה, מול קהל כזה. אני כבר מחכה לאימון הראשון ולפגוש את יתר השחקנים. מפגישות שערכתי עם ההנהלה, הבנתי שנבנית פה קבוצה עם הרבה מחשבה והשקעה לטווח ארוך, שתשאף לנצח בכל משחק וכמובן, לזכות בתארים".

פינטילי החל את הקריירה באוקזר לוגוז' הרומנית וב-2006 עבר לג'יול פטרוסאני, במדיה שיחק שלוש שנים. בהמשך הוא עבר לאינטרנשיונל, שם עשה את הקפיצה הגדולה הראשונה, לפני שחתם ב-2010 בפנדורי. הוא שיחק בקבוצה שנתיים ואף שימש כקפטן ובסיום תקופה זו, חתם לשנתיים בסטיאווה בוקרשט, שם זכה בשתי אליפויות. ב-2014 הצטרף לאל-הילאל הסעודית ואף סייע לה להגיע לגמר ליגת האלופות של אסיה, שם הפסידה לווסטרן סידני וונדררס. מאל-הילאל, שלא הצליחה לעמוד בתשלומים אליו, הושאל פינטילי בחזרה לפנדורי בחצי העונה האחרונה ובמדיה רשם 12 הופעות ושער בודד. בנבחרת רומניה יש לו 24 הופעות ושער אחד.

במהלך תקופתו באל-הילאל, באוקטובר 2014, הסתבך פינטילי לאחר שחלוץ נבחרת גאנה ואל-אין, אסמואה ג'יאן, האשים אותו בקריאה גזענית לעברו במהלך משחק בין הקבוצות בחצי גמר ליגת האלופות של אסיה. "אין לשחקן הזה שום זכות להגיד לי את מה שהוא אמר. הוא אמר לי משהו שמאוד פגע בי. הוא יודע מה הוא אמר, אתם יכולים לשאול אותו. הוא יודע טוב מאוד

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

התקרית עם ג'יאן (החל מ-0:58 בסרטון):

צפו במיטב ביצועיו

קלאודיו בומבה שחקן חדש הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
הגיע עד רומא. בומבה/אתר רשמי, הפועל תל אביב

קלאודיו בומבה חתם לארבע עונות. הוא בן 21 ואת הופעת הבכורה שלו בנבחרת הרומנית הבוגרת הוא ערך כשהיה בן 18 בלבד. כיום הוא משתייך במקביל גם לסגל הנבחרת הצעירה. בומבה משחק בעמדת הקשר ההתקפי, כשלרוב הוא משחק בכנף שמאל, אך יכול לשחק גם במרכז וגם בכנף ימין בעת הצורך. בומבה החל את דרכו בקבוצת טארגו מורש הרומנית. בשנת 2011 הוא רשם עונת בכורה טובה בליגה הבכירה עם שלושה שערים, ולאחר מכן הוא הושאל לרומא תמורת 600 אלף יורו.

בומבה חזר לטארגו מורש בעונה שעברה, לאחר שהקבוצה שבה לליגה הבכירה, והיה הבורג המרכזי בקבוצה שעשתה עונה נפלאה ונאבקה על האליפות עם סטיאווה בוקרשט. טארגו מורש סיימה את העונה במקום השני כשבומבה כבש שבעה שערים. היום הוא אמר: "אני נרגש לקראת המעבר לקבוצה חדשה ולמקום חדש ושמח להגיע להפועל תל אביב. אני רואה וקורא שכל יום מצטרפים שחקנים חדשים ומצוינים לקבוצה ומבין שנבנה פה משהו טוב. שמחתי לראות שהמועדון מתכנן לקיים מחנה אימונים ברמה הגבוהה ביותר בגרמניה ואל מול קבוצות מצוינות. זה מראה על השאיפה של המועדון ועל המקצועיות והרצינות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully