וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תפתח את מחנה האימון באוסטריה מול ברנו הצ'כית?

19.6.2015 / 11:40

אחרי שנקבעה התמודדות עם יריבת נוריץ' מהפרמיירליג, במועדון פנו ליריבה נוספת. דגני וסטויקוביץ' לא יגיעו לאימון הבכורה. בחיפה מעריכים: אם פאס יישאר, הירש יסרב לעבור לסכנין

יוסי בניון באימון מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ההתמודדות נגד נוריץ' נקבעה, עכשיו במכבי חיפה רוצים לשחק נגד ברנו במחנה האימון. בניון/אדריאן הרבשטיין

במכבי חיפה עושים את ההכנות האחרונות לקראת פתיחת האימונים ביום ראשון, שבועיים וחצי לפני היציאה למחנה באוסטריה. אוהדי הקבוצה לא יגיעו לאימון הראשון, בו לא יטלו חלק רק אוראל דגני וולדימיר סטויקוביץ', שקיבלו חופשה נוספת בשל משחקי הנבחרות, אלא בשלב מאוחר יותר. כפי שפורסם אתמול בוואלה ספורט, מכבי חיפה תתמודד מול קבוצת הפרמיירליג, העולה החדשה נוריץ', במהלך מחנה האימונים באוסטריה. אמש אישרו בחיפה את קיום המשחק מול ה"קנריות" ב-20 ביולי, בה משחק אגב גארי אוניל שהוזכר כמועמד להגיע בקיץ הקודם והוסיפו כי שלושה ימים לאחר מכן תתמודד הקבוצה מול ריזספור הטורקית, שסיימה במקום ה-15 בליגה הטורקית הבכירה. שתי היריבות הללו הן האחרונות מבין השלוש מולן תשחק חיפה ובהמשך השבוע תתקבל החלטה לגבי זהות היריבה מולה תפתח את המחנה, כנראה מצ'כיה. המנכ"ל איתמר צ'יזיק מנהל מגעים בעניין עם קבוצת ברנו, שסיימה את הליגה במקום ה-14 בליגה הצ'כית.

אברהם פאס מכבי חיפה. ברני ארדוב
גם אם יתאמן לא בטוח שמכבי חיפה תחתים אותו. פאס/ברני ארדוב

רוני לוי יפתח את העונה ללא הזרים מיצ'ל ומדו ששוחררו, אבל עם ולדימיר סטויקוביץ' וניקולה דרינצ'יץ', שיערוך אימון בכורה בקבוצה. אברהם פאס עדיין לא אישר את הגעתו, וגם אם יתאמן לא בטוח שמכבי חיפה תחתים אותו. "פאס עדיין לא סיכם את תנאיו וגם התנאים מול סכנין לא סוכמו", אישרו בחיפה. בשלב זה, מוחמד כליבאת ועאיד חבשי יעשו את הדרך לסכנין, אך במכבי חיפה טוענים כי שחר הירש אינו מתלהב מהמעבר וסוכניו אף הבהירו את הנקודה לנשיא יעקב שחר. אלעד גבאי דרש מחיפה פיצוי של 200 אלף דולר תמורת עזיבה, וזאת כרגע מסרבת לשחררו תמורת פיצוי כזה. הפועל תל אביב מעוניינת להחתים את איאד אבו עביד, ורק אם לא יגיע היא תבדוק את האפשרות להחתים את המגן. כרגע, מתנהלים מגעים עם בן שהר ודניאל בורחל בלבד. לגבי האחרון, הפגישה שהייתה אמורה להיערך בסוף השבוע נדחתה ותתקיים בתחילת השבוע הבא. מלבד שהר ובורחל, בחיפה יבדקו גם את אופציית טוטו תמוז. רוני לוי מעדיף חלוץ זר, אך אם החלוץ לא ימצה את האופציה האירופית הוא יילקח בחשבון.

בניגוד לשבועיים האחרונים, בהם חיפה לא מצאה שחקני רכש שישדרגו אותה, בימים הקרובים יאיצו במועדון את המגעים במטרה להחתים זר נוסף. המטרה היא להנחית זר אחד לפחות עד היציאה למחנה. אם הסגל לא יושלם, רוני לוי יזמן למחנה שחקנים להתרשמות.


אתמול החלה מכירת המנויים לעונה הקרובה. ההערכה היא שקצב רכישת המנויים יהיה גבוה לקראת המועד האחרון בו המנויים הקימים יוכלו לחדש אותו (10 ביולי). לאחר מכן תיפתח ההרשמה לבעלי מנויים המעוניינים לשדרג את מקום הישיבה שלהם, ולקהל הרחב.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully