וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים פנתה לאלו ופסר, מכבי פתח תקוה מסרבת לשחררם

19.6.2015 / 10:30

אלי טביב גישש לגבי השניים אך המלאבסים, שבונים על שחקני בית לעונה הקרובה, הציבו תג מחיר גבוה. הקשר הברזילאי טקו ינחת בישראל, ספק אם אליסון דוס סנטוס יגיע. מוראד אבו ענזה מועמד

נאור פסר מכבי פתח תקוה. יותם רונן
בית"ר מעוניינת. פסר/יותם רונן

הבעלים של בית"ר ירושלים, אלי טביב, פנה לאנשי מכבי פתח תקוה והתעניין ברכישה או השאלה של המגן הימני דור אלו והמגן השמאלי נאור פסר. שני השחקנים לא משוחררים כרגע, משום שפתח תקוה הציבה תג מחיר גבוה מאוד ונראה כי עסקה כזאת אפשרית רק תמורת חילופי שחקנים או הצעה גבוהה מאוד. במועדון בונים על שחקני הבית אלו, פסר ועומר דנינו כדי שיובילו את ההגנה בעונה הבאה. לצדם ישחק בלם זר.

מכבי פתח תקוה סיכמה על הגעתם של הקשר הברזילאי "טקו" (ג'ברסון דוס סנטוס), שחקנה של ולו קלוב מהליגה המחוזית, ושל הקשר אליסון דוס סנטוס, שמשחק בליגה המחוזית במדי אינטפניינטה.

מוראד אבו ענזה שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
מועמד. אבו ענזה/ברני ארדוב

"טקו" אישר את הגעתו לישראל, בעוד שאליסון עדיין לא השיב להצעה. השניים מגיעים בתיווך סוכן שחקנים ישראלי, ושייכים לסוכנות שחקנים באוקראינה. מי שקיבל המלצה לגבי השניים הוא נשיא המועדון לשעבר אבי לוזון. אימוני הקבוצה יפתחו ב-1 ביולי ובמועדון מקווים לצרף את הזר הרביעי שלהם.

אחרי צירופם של תומאש יירסק ומינדאוגאס פאנקה, שיחברו ליואכים מונונגה, פתח תקוה תנסה להשלים את הסגל שלה באמצעות החתמת בלם וחלוץ זרים. איבן הרצג יישאר רק במקרה שלא יימצא בלם אחר. בשוק הישראלים, שמותיהם של מורד אבו ענזה, יוסף אבו לאבן, עדי קוסטנטינוס (הושאל ממכבי חיפה להפועל עכו) ושחר הירש עלו. רן בן שמעון התעניין גם בישראל זגורי, שאם לא ייצא לחו"ל במועדון ינסו לשכנע אותו להצטרף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully