וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים האירופיים, היום השמיני: ריבקין עלתה לשלושה גמרים

19.6.2015 / 13:41

המתעמלת סיימה תשיעית בגמר הקרב-רב, אך סיימה חמישית בסרט, חמישית בכודר ושמינית בחישוק. ויקטוריה פילנובסקי סיימה עשירית בקרב-רב ופספסה מקום בגמר האלות. פייגה והילמן בשמינית הגמר בכדורעף חופים

נטע ריבקין. David Ramos, GettyImages
עדיין יש סיכוי למדליה. ריביקן בתרגיל הסרט/GettyImages, David Ramos

אחרי מדליית הכסף של נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית, נערכו היום (שישי) גם תחרויות היחידות בענף, כשבמוקד עמדו נטע ריבקין ו-ויקטוריה פילנובסקי, שתי המתעמלות הבכירות של ישראל שידעו שהסיכויים שלהן לעמוד על הפודיום בקרב-רב לא גבוהים, אך ריבקין הבטיחה לעצמה שלושה גמרים: בכדור, בסרט ובחישוק. ריבקין סיימה במקום התשיעי הכללי בתחרות עם ציון כולל של 69.800 ופילנובסקי סיימה עשירית עם 69.550. באליפות הקרב-רב זכתה הרוסייה יאנה קודריאבצבה עם ציון כולל של 76.100.

בסיבוב הראשון ריבקין השיגה ציון של 15.900 בתרגיל האלות, שלא היה טוב מבחינתה אחרי שהאלה נפלה לה, בהמשך היא רשמה 18.050 בתרגיל הסרט, ובתרגיל החישוק השיגה 17.800 לאחר ששמטה אותו פעם אחת. בתרגיל הכדור, האחרון שלה בתחרות, ריבקין השיגה ציון נאה של 18.050. הציון בתרגיל הסרט העניק לה את המקום החמישי וכרטיס לגמר, הציון בתרגיל הכדור העניק לה את המקום החמישי המכובד, שגם הוא שלח אותה לגמר, ובחישוק היא סיימה שמינית, ועלתה לגמר שלישי מכיוון שלגמר עולה רק ספורטאית אחת מכל מדינה. באלות סיימה ריבקין במקום ה-20 והאחרון.

פילנובסקי, שבאליפות אירופה האחרונה סיימה במקום החמישי בגמר החישוק, רשמה ציון כולל של 69.550, שהספיק לה למקום העשירי. המתעמלת הצעירה פתחה עם תרגיל הכדור ורשמה בו ציון של 17.250 (מקום 13), בהמשך רשמה 17.300 באלות (מקום תשיעי), 17.700 בתרגיל החישוק (מקום עשירי) ו-17.300 בתרגיל הסרט (מקום 12).

נטע ריבקין. GettyImages
התרגיל החלש שלה היום. ריבקין/GettyImages
ויקטוריה פילנובסקי. Michael Steele, GettyImages
"צברתי ניסיון וביטחון בתקופה האחרונה וראו את זה". פילנובסקי/GettyImages, Michael Steele

נטע ריבקין אמרה לאחר התחרות: "מבחינתי זו הייתה עוד הכנה לאליפות העולם בספטמבר. התחלתי לא טוב באלות, אני שמחה שאספתי את עצמי ועשיתי את שאר התרגילים טוב. אני מרוצה משלושת התרגילים האחרונים". המאמנת של ריבקין, אלה סאמופלוב: "הייתה הופעה יפה מאוד ודווקא אחרי מה שקרה בתרגיל הראשון, היא הוכיחה ניסיון וכל הכבוד לה. לא נעשה יותר שטויות כאלה".

ויקטוריה פילנובסקי סיכמה את היום שלה: "אני שמחה כי עברתי תחרות טובה ויציבה. הייתה קצת התרגשות בהתחלה, אבל התגברתי. צברתי ניסיון וביטחון בתקופה האחרונה וראו את זה כאן".

נטע ריבקין. Michael Steele, GettyImages
ריביקן בתרגיל הסרט/GettyImages, Michael Steele
ויקטוריה פילנובסקי. Michael Steele, GettyImages
פילנובסקי בתרגיל הסרט/GettyImages, Michael Steele

* אקרובטיקה: השלישייה הישראלית אביה ברנר (21), מאי מילר (21) ושובל סופר (16) סיימה במקום העשירי בגמר הקרב-רב עם ציון מצטבר של 76.910. בלגיה קטפה את הזהב, רוסיה את הכסף ובלארוס את הארד.

* כדורעף חופים: אחרי הניצחונות על יריבים מטורקיה ומהולנד, שון פייגה ואריאל הילמן נותרו מושלמים אחרי ניצחון 1:2 על פרמיסל קובאלה ויאן הדרבה מצ'כיה. בכך הצמד הישראלי מסיים במקום הראשון בבית, מבטיח את מקומו בשמינית הגמר ונמנע מהצורך להופיע בשלב הנוקאאוט. פייגה והילמן ניצחו 19:21 במערכה הראשונה, הפסידו 22:20 בשנייה, אבל הכריעו את המערכה השלישית תוך 13 דקות עם ניצחון 10:15.

נבחרת ישראל אקרובטיקה. Michael Steele, GettyImages
סיימו במקום העשירי. נבחרת האקרובטיקה/GettyImages, Michael Steele

* אגרוף: דוד אלברדיאן (46-49 ק"ג) הבטיח את מקומו ברבע הגמר אחרי שניצח 0:3 את ארטיום אלכסניאן. הניצחון של הישראלי היה 27:30, 26:30, 28:29. בשלב הבא (יום שני) ימתין לאלברדיאן יריב מטורקיה.

הבוקר המריאו ספורטאים ישראלים נוספים לתחרויות, ויחד עם נבחרות האתלטיקה, השחייה והכדורסל יצאו לדרך גם קופצת המשולשת חנה מיננקו, מטילת הכידון מרגריטה דורוז'ון והאצנית אולגה לנסקי.

האתלטיקת חנה קנייזבה מיננקו ומאמנה אלכס מרמן. איגוד האתלטיקה,
חנה קנייזבה מיננקו ומאמנה אלכס מרמן/איגוד האתלטיקה
האצן הישראלי דונלד סנפורד. איגוד האתלטיקה,
גם סנפורד בדרך לבאקו/איגוד האתלטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully