וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהמלצת קלאודמיר: הברזילאי לואיז קרלוס מועמד לבית"ר ירושלים

19.6.2015 / 7:09

שחקן הכנף הברזילאי, ששיחק בשתי העונות האחרונות בקיילצה הפולנית, עשוי להיכנס למו"מ כבר בתחילת שבוע הבא אחרי המלצה מהקשר. אסקלינג או לארי כהן יוחתמו, תורג'מן שוב עומד על הפרק

לואיז קרלוס במדי גיל ויסנטה. GettyImages
בדרך לבירה? לואיז קרלוס, מימין/GettyImages

בבית"ר ירושלים יודעים כי עד יום שני הקרוב, אז יגיע מועד מסירת סגל השחקנים לסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית, הקבוצה כבר לא תספיק לרשום אף שחקן זר. יחד עם זאת, במועדון יודעים כי ישנה מצוקה בעמדת הבלם וייתכן כי בשל לחץ הזמן דניאל אסקלינג או לארי כהן שנחת ביום חמישי בישראל יוחתמו בקבוצה על חוזה עם אפשרות יציאה.

ללא קשר, בבית"ר מנסים למצוא בלם זר משמעותי בהקדם. על אף סגירת הסגל ביום שני, יש למועדון אפשרות לצרף שחקן נוסף עד ה-1 ליולי, לילה לפני המשחק. מנגד, בבית"ר גם מחכים לראות מה יתפתח בגזרת עידן ורד. אם יוותר על אירופה, הוא עשוי להיות זה שיצורף אחרון.

לירוי צעירי צפוי לעבור בדיקות רפואיות שאחריהן יוכל להצטרף לאימונים. צעירי מתוכנן לפתוח לצידו של קלאודמיר בקישור האחורי בסיבוב הראשון באירופה. למעשה, ללא צירוף צעירי בית"ר הייתה מגיעה להתמודדות עם קשר אחורי אחד בלבד והצוות המקצועי היה לחוץ מאוד בנושא בימים האחרונים.

לירוי צעירי שחקן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
מתוכנן לפתוח. צעירי/מגד גוזני

בנוגע לאופיר קריאף, תתקיים פגישה בין השחקן לאלי טביב שאחריה יובהרו דברים. יש רצון של שני הצדדים לנסות לייצר הסכם שישאיר את הקשר במועדון, אך הפערים הכספיים גדולים. אגב, בזמן שבית"ר ערכה אתמול את אימון הפתיחה קריאף הספיק להציע נישואין אתמול נישואין לחברתו, שנענתה בחיוב כמובן.

בנוגע לחלק הקדמי, הקשר האסטוני הנריק אויאמה הבהיר אתמול כי לפני ה-15 ביולי לא יוכל להשתחרר מקבוצתו הנורבגית ובשלב זה בית"ר לא החליטו אם להמתין לו. מי שכן עשוי להגיע בהמלצת קלאודמיר פריירה הוא החלוץ הברזילאי לואיז קרלוס שמשחק בשנתיים האחרונות בקורונה קיילצה בפולין ולפני כן שיחק בפורטוגל. בעונה האחרונה כבש לואיז קרלוס שבעה שערים ובישל 5. הצוות המקצועי התרשם מהשחקן ובתחילת השבוע הבא צפוי להיפתח מו"מ מולו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

צפו בלואיז קרלוס כובש בעונה החולפת

צפו בקליפ ארוך עם ביצועים של לואיז קרלוס

מי ששמו שוב עלה על הפרק ביממה האחרונה הוא אלון תורג'מן. בבית"ר רוצים לצרף עוד שחקן לחלק הקדמי והאפשרות שתורג'מן ישוחרר ממכבי חיפה ויצטרף לבית"ר קוסמת לצוות המקצועי, שחושב כי החלוץ יוכל לשחק גם לצד דובב גבאי. האופציה ששחר הירש או דור חוגי יצטרפו עדיין עומדת על הפרק ובקרוב צפויות התפתחויות עם אחד מהשלושה.

חשב הקבוצה חיים נבון ייצא בשבוע הבא להגרלת מוקדמות הליגה האירופית. בבית"ר מקווים לקבל הגרלה קלה בסיבוב הראשון היות והסגל עדיין לא מוכן לעונה. שלשום נקבע משחק אימון עם הפועל באר שבע, אך ברק בכר ביטל אותו ונכון לעכשיו אין לקבוצה יריבת אימון והיא תגיע למשחק הראשון באירופה רק לאחר משחקי אימון פנימיים.

בבית"ר שאבו אופטימיות מהעובדה שכ-1,500 אוהדים הגיעו לאימון הפתיחה בבית וגן ואמרו: "עברנו קיץ קשה, אנחנו עדיין לא מוכנים, יש צורך לצרף עוד מספר שחקנים משמעותיים ונצטרך גם מזל בהגרלה בשבוע הבא, אבל עדיין רואים כמה כוח יש לבית"ר ועם זה אנחנו צריכים למנף את כל המועדון. זה עדיין הקלף הכי חזק של בית"ר ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully