וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים האירופיים, היום השמיני: ריבקין ופילנובסקי מתמודדות

18.6.2015 / 21:09

אחרי מדליית הכסף של הנבחרת בהתעמלות אומנותית, יתקיימו בשישי תחרויות היחידות. ריבקין, שתחגוג 24: "מרגישה כאן כמו בבית". פילנובסקי: "מקווה להגיע לפחות לגמר אחד". וגם: גמר האקרובטיקה והמשחק השלישי של פייגה והילמן

ויקטוריה פילנובסקי מתעמלת אומנותית. רויטרס
תקוות צנועות. פילנובסקי/רויטרס

אחרי מדליית הכסף של נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית, יחלו מחר (שישי) גם תחרויות היחידות בענף, כשבמוקד יעמדו נטע ריבקין ו-ויקטוריה פילנובסקי, שתי המתעמלות הבכירות של ישראל שינסו לזכות במדליות בקרב-רב וכמובן להשתחל לגמרים בתרגילים הבודדים. השתיים יופיעו החל מ-8:00 בתרגילי החישוק, הסרט, הכדור והאלות. שש המתעמלות המצטיינות (אחת למדינה) יעלו לגמר.

ריבקין, שמורגלת למעמדים האלה, וסוחבת מדליית כסף מאליפות אירופה לפני ארבע שנים ומדליית ארד באליפות העולם, גם כן ב-2011, מחזיקה בזיכרונות לא כל כך טובים מבאקו אחרי שבשנה שעברה היא פספסה ב-0.05 מדליית ארד בקרב רב באליפות אירופה. "יש כאן אווירה יוצאת דופן. אני מרגישה כמו בבית כי אנחנו כאן הרבה מאוד ישראלים", סיפרה ריבקין, שתחגוג ביום שישי יום הולדת 24 . "אני מוכנה היטב לתחרות. היה לי חודש מצוין בתחרויות האחרונות ואני מקווה לשמור על היכולת הזו. כל מה שאני עושה עכשיו זה דרך לאירוע החשוב של השנה – אליפות העולם שתיערך בספטמבר הקרוב בשטוטגרט".

פילנובסקי, שבאליפות אירופה האחרונה סיימה במקום החמישי בגמר החישוק ובמקום השביעי בגמר הכדור ובשנה שעברה היא סיימה את אליפות אירופה במקום ה-12. "אשתדל לעשות את הכי טוב שאני יכולה. אני מקווה להגיע לפחות לגמר אחד", היא ציינה.

אריאל הילמן, שון פייגה כדורעף חופים. GettyImages
יבטיחו מקום אוטומטי בשמינית הגמר? פייגה והילמן/GettyImages

* אקרובטיקה: גמר תחרות הקרב-רב מ-8:00, ישראל תופיע שלישית עם אביה ברנר (21), מאי מילר (21) ושובל סופר (16) ותנסה להשתחל בצמרת.

* כדורעף חופים: אחרי הניצחונות על יריבים מטורקיה ומהולנד ולאחר שהבטיחו את מקומם בשלב הנוקאאוט, יודעים אריאל הילמן ושון פייגה שניצחון נוסף יעלה אותם אוטומטית לשלב שמינית הגמר. הצמד הישראלי, שמופיע במסגרת בית ה', יתמודד (8:00) נגד פרמיסל קובאלה ויאן הדרבה מצ'כיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully