וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים האירופיים, היום השביעי: שטילוב סיים שביעי בקרב-רב, פלדון 17

18.6.2015 / 18:05

המתעמל הבכיר, שישתתף ביום שבת בגמר הקרקע, רשם הופעה סבירה בגמר הקרב-רב, אבל קיבל רק 14.166 בתרגיל הקרקע ו-84.631 בסך הכול. המתעמלת בת ה-16 סיימה במקום האחד לפני אחרון עם ציון מצטבר של 49.599

אלכס שטילוב מתעמל מכשירים. הוועד האולימפי בישראל,
ביצוע מעט מאכזב. אלכס שטילוב/הוועד האולימפי בישראל

היום השביעי במשחקים האירופיים עמד במוקד תחרויות גמר הקרב רב בהתעמלות מכשירים. אלכס שטילוב וצוף פלדון שהתחרו עשו את המקסימום מבחינתם, אבל לא הצליחו לתפוס מקום על הפודיום. שטילוב סיים במקום השביעי עם הציון 84.631 נקודות אחרי שביצע שישה תרגילים, ופלדון בת ה-16 סיימה במקום ה-17 עם ציון מצטבר של 49.599.

שטילוב ביצע את תרגיל הקרקע, שנחשב לחזק שלו, אבל הרשים פחות מההופעה במוקדמות, וקיבל 14.166 נקודות. בסוס הסמוכות קיבל המתעמל הבכיר 14.3, בטבעות 13.533, בקפיצות 14.133, במתח 14.566 ומבקבילים 13.933. ביום שבת יתחרה שטילוב בגמר תרגיל הקרקע, וינסה לחתום את האליפות עם מדליה. אולג ורנאייב האוקראיני סיים עם מדליית הזהב, אולג סטפקו האזרי סיים עם הכסף וניקיטה איגנטאייב מרוסיה עם הארד.

אלכס שטילוב סיכם: "עשיתי תחרות לא רעה, לצערי נפלתי בקרקע, אבל אני לא עושה מזה סיפור. אני מקווה שרק אלמד מזה. הקונספט פה קצת שונה מהרגיל כי התחרות שלנו הייתה בשילוב עם התחרות של הבנות ולי זה הפריע קצת בקרקע כי לא שמעתי את הספירה של הדקה. בסך הכול היה בסדר. אני שמח שעשיתי את כל ששת המכשירים פה כי זוהי הכנה טובה לאליפות העולם שתהיה בגלזגו בספטמבר, שם אצטרך להשיג קריטריון דרך הקרב רב. יש מקום לשיפורים ונעשה את זה".

מאמנו, סרגיי וייסבורג: "אנחנו מרוצים. זו אינה תחרות מטרה, והתלבטנו אם לעשות שישה מכשירים. אני חושב שזו הייתה החלטה טובה לקראת אליפות העולם מכיוון שאין לנו בדרך עוד תחרות ברמה כל כך גבוהה כמו זו כאן".


גיא סטריק סיים שישי בגמר בתחרות הקליעה

צוף פלדון מתעמלת מכשירים. הוועד האולימפי בישראל,
יכולה להיות מרוצה בסך הכול. פלדון/הוועד האולימפי בישראל

פלדון, שעבורה מדובר בתחרות הגדולה ביותר שבה היא השתתפה מאז שעלתה לסבב הבוגרות, הופיעה בארבעה תרגילים. בתרגיל הקפיצות היא קיבלה 12.8, בתרגיל המקבילים 11.966, בקורה שנחשב למקצוע החזק שלה, היא קיבלה 12.933, ובקרקע 11.9. באופן לא מפתיע, אליה מוסטפינה הרוסיה גרפה את מדליית הזהב עם ציון מצטבר של 58.566. ג'וליה שטיינגרובר משוויץ סיימה עם הכסף עם 56.699 וליקה ווברס מהולנד הסתפקה בארד.

פלדון: "אני מאוד מרוצה מהתחרות כאן. זה הישג גדול בהתחשב בעובדה שאני מתחרה שנה ראשונה בבוגרות. הייתה לי תחרות טובה וחוויה גדולה לעלות לגמר עם כל המתעמלות הטובות באירופה. נחזור הביתה, נמשיך לעבוד קשה, נוסיף דרגת קושי ונשפר ביצועים". המאמנת זהבה זיסמן: "אני מאוד מרוצה. זה יום גדול להתעמלות הנשים בישראל כשמתעמלת צעירה כל כך עמדה בגמר קרב-רב עם כל האריות של אירופה. לא הייתה לה אף שגיאה גדולה. אני מקווה שצוף תיכנס לסגל האולימפי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully