וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: דודו ביטון על סף סיכום, נסגרה העברת ליביו אנטל

החלוץ ששיחק בקבוצה כמושאל מסטנדרד ליאז', צפוי לקבל חוזה ארוך טווח. גם שהר מועמד. האדומים ישלמו כ-800 אלף יורו לגנצ'לברירלי הטורקית על אנטל. בומבה יחתום לארבע שנים, פינטילי לשלוש. הרומנים צפויים להשתכר כ-250 אלף יורו

עריכת וידאו: מרום שפיצר
ליביו אנטל שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
חוזר לישראל. אנטל/יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב על סף סיכום עם דודו ביטון, ששיחק אצלה בחצי העונה האחרונה כמושאל מסטנדרד ליאז' וכעת אמור לחתום על חוזה ארוך טווח. סוכנו של ביטון ימריא לבלגיה כדי להשיג שחרור מהקבוצה, שם נותר לו חוזה לעונה אחת בלבד, אך הוא ילבש בעונה הבאה אדום. במועדון שואפים להחתים חלוץ ישראלי בכיר נוסף ובימים האחרונים קיימו שיחות עם בן שהר, שעדיין לא החליט אם הוא מעוניין לשוב ארצה או לחפש יעד חדש באירופה.

סיכום נוסף הושג היום (חמישי) עם גנצ'לרבירלי על מכירתו של ליביו אנטל. האדומים אמורים לשלם כ-800 אלף יורו תמורת השחקן, שינחת בארץ ביום שני או שלישי כדי לסכם את תנאיו בקבוצה וצפוי לחתום לארבע שנים. עדיין נותרו פערים כספיים עם הרומני, אך עם נחיתתו ינסו הצדדים להגיע לסיכום על הצטרפותו.

הפועל תל אביב הודיעה גם כי שני הקשרים הרומנים קלאודיו בומבה ומיחאי פינטילי ינחתו בישראל במטרה לעבור בדיקות רפואיות ולחתום בקבוצה. השניים ינחתו ב-19:00 שעון ישראל. אתמול סוכמה העברתו של בומבה בן ה-21 עם טרגו מורש הרומנית, תמורת 650 אלף יורו. בומבה הצעיר ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת רומניה כבר בגיל 18. בלילה נרשמה התקרבות בין בומבה לאדומים, שמקווים כי הגעתו לישראל תשכנע אותו לרדת בדרישות שכרו והוא יחתום לארבע שנים. פינטילי יחתום לשלוש שנים. השניים צפויים להשתכר כ-250 אלף יורו.

שחקן רומא, קלאודיו בומבה. GettyImages
יצטרף בקרוב? בומבה/GettyImages

בומבה פרץ בגיל 17 במדי טרגו מורש, כאשר כבש שלושה שערים בעונת הבכורה שלו, אך לא מנע מהקבוצה ירידת ליגה. רומא האיטלקית שילמה 600 אלף יורו כדי לצרפו בהשאלה, אבל שנה לאחר מכן חזר הקשר הצעיר לטרגו מורש שהוקמה מחדש והעונה סייע לה לסיים כסגנית האלופה עם שבעה שערים וחמישה בישולים ב-29 משחקים.

בומבה, שמסוגל לאייש את כל העמדות בקישור הקדמי, אם כי בעונה האחרונה שיחק בעיקר בכנף השמאלית, השתייך בעברו לכל הנבחרות הצעירות של רומניה. בינואר האחרון כבר חתם לשלוש שנים באסטרה ג'ורג'ו, אך לבסוף העסקה בוטלה.

פינטילי בן ה-30 שיחק בעונה החולפת באל הילאל מערב הסעודית, והופיע בעבר במדי פטרושני, פאנדורי וסטיאווה בוקרשט הרומניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully