וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים האירופיים, היום השביעי: גיא סטריק סיים שישי בגמר

18.6.2015 / 11:55

הקלע הוותיק קבע תוצאה של 122.5 נקודות בגמר, ולא הצליח לקבוע את הקריטריון האולימפי. שון פייגה ואריאל הילמן ניצחו צמד הולנדי בכדורעף חופים, ועלו לשלב הנוקאאוט, המתאבק יורי פוליאק הודח במוקדמות

גיא סטריק, קלע ישראלי. ברני ארדוב
רק שישי בגמר. סטריק/ברני ארדוב

* קליעה: גיא סטריק הוותיק סיים שישי בגמר בירי ברובה במצב שכיבה מ-50 מטר. הוא השיג תוצאה של 122.5, שלא הספיקה לו כדי לקבוע את הקריטריון האולימפי בריו. במוקדמות סיים רביעי עם 617.1 נקודות. ליאור מדלל סיים רק במקום ה-29 במוקדמות עם 610 נקודות.

בתום התחרות אמר: "אני מרגיש חצוי. מצד אחד הגעתי לגמר בתחרות בינלאומית גבוהה אחרי זמן הרבה זמן שלא עשיתי זאת. כל כך רציתי להצליח ולהשיג את הקוואטה לריו 2016 ולא הצלחתי בזה. יש לי עוד שתי הזדמנויות לנסות ולהשיג את הכרטיס לריו: אליפות אירופה בחודש הבא בסלובניה וגביע העולם באוגוסט בסלובניה. קשה להחזיק בגיל מבוגר. הראייה יורדת, בעיקר ההסתגלות של העיניים לתנאי תאורה שונים, מה שבהיותי צעיר בכלל לא הפריע לי. שריר העין כבר לא כל כך גמיש".

* כדורעף חופים: אחרי הניצחון הראשון על היריבים הטורקים, שון פייגה ואריאל הילמן פגשו את מיכאיל ואן דורסטן וסטיבן ואן דה ולדה ההולנדים, ניצחו 0:2 והבטיחו את מקומם בשלב הנוקאאוט, כשניצחון נוסף יעלה אותם אוטומטית לשמינית הגמר. המערכה הראשונה נמשכה 20 דקות ובסיומה ניצח הצמד הישראלי 17:21. המערכה השנייה הייתה גם היא בשליטת הישראלים שחגגו 16:21 תוך 16 דקות וביום שישי הם יפגשו צמד צ'כי.

* איגרוף: שני המתאגרפים הישראלים הודחו מהתחרות כבר בשלב 32 האחרונים. איגור לזרוב (60 ק"ג) הפסיד 3:0 למתיאו קומדינה מקרואטיה, ועבדאללה קדאן (מעל 91 ק"ג) נוצח על ידי אלכסיי זבאטין המולדובי 3:0.

* היאבקות במצב חופשי: יורי פוליאק (70 ק"ג) התחרה בסגנון החופשי בשלב המוקדמות אבל הפסיד אולכסיי מלניק האוקראיני 10:0, והודח.

* כדורמים: נבחרת הנערות חתמה את הופעתה בבאקו עם הפסד בקרב על המקום ה-11 לבריטניה 10:5. הילה פוטוריאן הבקיעה שלושה שערים, כרם נוי וליאור בן דוד הוסיפו שער כל אחת. בכך חותמת הנבחרת את הקמפיין ללא אף ניצחון.

  • עוד באותו נושא:
  • גיא סטריק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully