וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: לירוי צעירי סיכם לעונה, טביב ייפגש עם קריאף

18.6.2015 / 15:06

קשר הפועל פתח תקוה בעונה החולפת סיכם אצל הירושלמים, עם אופציה לעונה נוספת. הבעלים יצר קשר עם קריאף שעשוי להישאר במועדון. מאות אוהדים יגיעו לאימון הפתיחה הרשמי אחר הצהריים

לירוי צעירי שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
תחנה חמישית בקריירה. לירוי צעירי/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים הודיעה היום (חמישי) על סיכום עם לירוי צעירי, קשרה של הפועל פתח תקוה בעונה החולפת. צעירי בן ה-26, שגדל בבני יהודה ושיחק גם במכלן ומכבי חיפה, סיכם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

בהמשך היום (17:00) תפתח בית"ר את אימוניה בבית וגן. מאות אוהדים צפויים להתאסף בקרבת המקום ולהגיע בתהלוכה אל המגרש לאחר תחילת האימון. במועדון צופים שכמו בכל עונה, גם הפעם יפרוץ למגרש מספר דקות לאחר פתיחת האימון ולמעשה יקבע את סיומו. על כן, בבית"ר לא בונים על החלק המקצועי של האימון, והבוקר ערכו אימון כושר בים.

דובב גבאי אמור להיות הפנים המרעננות באימון, היות והוא הרכש הכי משמעותי שעשתה הקבוצה עד עתה. שחקני רכש נוספים יהיו נס זמיר ואורי מגבו, שכבר החלו להתאמן עם הקבוצה. ייתכן כי אופיר קריאף יגיע בכל זאת לאימון, לאחר שביממה האחרונה נוצר קשר בין הקשר ואלי טביב. ההערכה היא כי הבעלים יגיש לשחקן בימים הקרובים הצעה משופרת במטרה להשאירו במועדון.

בנוגע לחנן ממן, גם איתו צפויה פגישה בימים הקרובים מתוך תקווה לסכם עימו לעונה נוספת. טביב ישוחח עם אביו של השחקן בניסיון להתקרב ולנסות להגיע להבנות. גם לירוי צעירי עדיין על הפרק וייתכן כי יוחתם אם בית"ר לא תגיע להבנות עם ממן. בית"ר תמתין לעידן ורד עד סוף החודש בתקווה שיצטרף, לאור הרצון הגדול של הקהל ושל המאמן סלובודאן דראפיץ' לראות אותו בצהוב-שחור.

גם אתמול נעשו ניסיונות ליצור שיחה בין אלי טביב לססאר ארסו אך ללא הצלחה. בבית"ר שבו ואמרו אתמול כי הסיכויים שארסו יישאר נראים קלושים, אך יחד עם זאת ציינו כי "כל עוד לבית"ר אין בלם ולארסו אין קבוצה זה תמיד על הפרק. זה הכדורגל". דניאל אסקלינג צפוי לשבת עם אלי טביב בניסיון לסכם על התנאים ולהצטרף לקבוצה כבלם שלישי.

בנוגע לקשר האסטוני הנריק אויאמה, בבית"ר פסימיים שיצליח להשתחרר מקבוצתו הנורבגית לפני תום הליגה ב-31 ליולי ולפחות לסיבוב הראשון באירופה הוא כלל לא על הפרק מבחינת המועדון. בשל קוצר הזמן בית"ר ככל הנראה לא תספיק לצרף זרים עד יום שני, אז חייבים להגיש את רשימת השחקנים, ועשויה לנצל את הזכות לצרף שחקן אחד נוסף עד ה-1 ליולי.

(עדכון ראשון: 10:30)

הנריק אויאמה שחקן נבחרת אסטוניה (משמאל). AP
מתרחק. אויאמה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully