וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תפגוש את נוריץ' מהפרמיירליג במחנה האימונים

18.6.2015 / 19:43

העולה החדשה לפרמיירליג תהיה אחת משלוש היריבות של הירוקים במחנה באוסטריה, שיחל ב-15 ביולי, גם ריזאספור הטורקית תפגוש את הקבוצה של רוני לוי. במועדון לא מכחישים התעניינות בהחזרת שיימן, אך עסקת טואטחה מתעכבת

שחקן מכבי חיפה גוסטבו בוקולי (שני שמשמאל) במהלך אימון. אדריאן הרבשטיין
מכיוון שמכבי חיפה לא תשחק באירופה, העונה שלה תתחיל יחסית מאוחר/אדריאן הרבשטיין

אחרי שפגשה בעונה שעברה יריבה מהבונדסליגה (פאדרבורן) ואחת מהליגה הצרפתית הבכירה (ליל), מכבי חיפה תקיים במחנה האימונים שלה באוסטריה משחק אימון יוקרתי מול נוריץ' סיטי, כפי שפורסם כאן מוקדם יותר. היריבה האנגלית, שחזרה לפרמיירליג אחרי עונה אחת בליגת המשנה, תשחק מול הירוקים ב-20 ביולי ושלושה ימים לאחר מכן תפגוש מכבי חיפה את ריזספור הטורקית. יריבה נוספת תיקבע בהמשך.

ובינתיים בחיפה ממשיכים להגביר את המאמצים לסגירת הסגל עד מחנה האימונים שיפתח ב-15 ביולי, אבל לא יעשו זאת בכל מחיר. מאחר שהקבוצה לא תשחק באירופה בעונה הקרובה, רוני לוי יוכל להשלים את הסגל גם לאחר המחנה שאליו אמורים להגיע שחקנים להתרשמות. "בניגוד לשנים בהן הקבוצה שיחקה באירופה, העונה מתחילה מאוחר. לגיטימי שנחתים זרים גם בעוד שבוע, שבועיים או חודש", אמרו במועדון. כרגע אין כל התקדמות בנוגע לבלמים או לחלוצים זרים. השניים היחידים עימם מתנהלים מגעים הם בן שהר, שמהשיחה שנערכה עימו בסוף השבוע עולה כי עד סוף השבוע הבא הוא אמור להחליט האם הוא רוצה לחזור לישראל, והמגן דניאל בורחל. אחרי שהחלו השיחות בעניינו, הפגישה בנוגע למגן תתקיים רק בתחילת השבוע. בין הצדדים קיימים פערים קטנים, בעיקר בנוגע לניסוחים שונים בחוזה. השחקן כבר קיבל הצעה רשמית ממכבי חיפה וצפוי לחתום לשנה עם אופציה לשנתיים נוספות.

שחקן הפועל עכו, דניאל בורחל. קובי אליהו
בין הצדדים קיימים פערים קטנים, בעיקר בנוגע לניסוחים שונים בחוזה. דניאל בורחל/קובי אליהו

במועדון טוענים כי בניגוד להצהרות של אנשי הפועל תל אביב לא הציעו שחקנים תמורת שמואל שיימן, אך לא מכחישים כי הם מעוניינים בשחקן. "התעניינו בשיימן, זה נכון, אך לא הצענו ארבעה שחקנים, או שחקנים בכלל, תמורתו", אמר גורם במועדון. טאלב טואטחה שוהה בחופשה פרטית בטורקיה, כרגע ללא קשר לרצונה של קסימפאשה להחתימו. במועדון ממתינים להצעה הרשמית של הקבוצה הטורקית ולא ידונו בה כל עוד לא יהיה מדובר בסכומים גבוהים, מאחר ואין רצון לפגוע בסגל של לוי תמורת הצעות נמוכות.

כפי שדיווחנו אתמול, רובן ראיוס שיגיע ביום ראשון לאימונים מחזיק בהצעה מיוון, כנראה מאטרומיטוס. ראיוס, שינחת מחרתיים בישראל לקראת האימון הראשון, אישר למקורביו כי הוא מחזיק בהצעה מיוון, אולם כרגע פערים כספיים מונעים מעבר. אלעד גבאי ושמעון אבוחצירה יצטרפו לאימונים עד שימצאו קבוצה אחרת. עם עוז ראלי ואיאד אבו עביד, שנוטה לעבור להפועל תל אביב לאחר הבוררות, אין מגעים כרגע. לגבי אברהם פאס ישנה התלבטות. לא ברור האם השחקן יופיע לאימון הראשון כיוון שאינו סיכם דבר עם מכבי חיפה. מי שעדיין לא ברור אם יגיע, הוא כמובן אברהם פאס. במועדון ישנה התלבטות לגבי השחקן ואם יימצא בלם טוב יותר, ייתכן מאוד שהוא יעזוב בתקופה מאוחרת יותר.

היום תחל מכירת המנויים לעונה הבאה. המחירים ליציעים הרגילים הם החל מ-690 שקלים, עליה של 30 שקלים לעומת העונה שעברה. בחיפה הסבירו כי הוצאות התפעול בנוגע לאיצטדיון גדלו בצורה משמעותית, ואילו העלאת המחיר עדיין אינה משקפת את המחיר הריאלי.

עדכון ראשון: 8:20

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שמואל שיימן שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
"התעניינו בשיימן, זה נכון, אך לא הצענו ארבעה שחקנים, או שחקנים בכלל, תמורתו"/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully