וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברת בומבה להפועל תל אביב סוכמה מול קבוצתו, פערים גדולים נותרו מול השחקן

האדומים הסכימו לשלם 650 אלף יורו לטרגו מורש על העברתו של הקשר בן ה-21, אך בומבה דורש חצי מיליון יורו בעונה וכרגע הפערים מולו גדולים מאוד. ד"ר מארק ורטהיים מונה לראש המערך המדעי פיזיולוגי

שחקן רומא, קלאודיו בומבה. GettyImages
הפערים מולו גדולים. קלאודיו בומבה/GettyImages

הפועל תל אביב סיכמה הערב (רביעי) עם טרגו מורש הרומנית על העברתו של הקשר בן ה-21, קלאודיו בומבה, תמורת 650 אלף יורו, אך מול השחקן עצמו נותרו פערים גדולים. סוכנו של השחקן, שדורש חצי מיליון יורו בעונה, טוען שהוא מחזיק בהצעות טובות יותר מקבוצות ביוון ובטורקיה.

בומבה הצעיר ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת רומניה כבר בגיל 18. הוא פרץ בגיל 17 במדי טרגו מורש, כאשר כבש שלושה שערים בעונת הבכורה שלו, אך לא מנע מהקבוצה ירידת ליגה. רומא האיטלקית שילמה 600 אלף יורו כדי לצרפו בהשאלה, אבל שנה לאחר מכן חזר הקשר הצעיר לטרגו מורש שהוקמה מחדש והעונה סייע לה לסיים כסגנית האלופה עם שבעה שערים וחמישה בישולים ב-29 משחקים.

בומבה, שמסוגל לאייש את כל העמדות בקישור הקדמי, אם כי בעונה האחרונה שיחק בעיקר בכנף השמאלית, השתייך בעברו לכל הנבחרות הצעירות של רומניה. בינואר האחרון כבר חתם לשלוש שנים באסטרה ג'ורג'יו, אך לבסוף העסקה בוטלה.

באשר לרומני נוסף, הקשר מיחאי פינטילי מאל הילאל, הרי שיש לו בוררות בפיפ"א מול קבוצתו מערב הסעודית. תוצאות הבוררות יתקבלו בשבוע הבא ועל פיהן יחליטו בהפועל תל אביב אם להתקדם איתו הלאה או שיירד מהפרק.

ססאר מנדיונדו מאמן הפועל תל אביב עם עוזרו וואליד באדיר. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
צירפו את ורטהיים. וואליד באדיר וססאר מנדיונדו/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

הקבוצה ממשיכה לגבש את הצוות המקצועי שלה לקראת העונה הקרובה והערב האדומים הודיעו על מינויו של ד"ר מארק ורטהיים לתפקיד ראש המערך המדעי פיזיולוגי של המועדון. ורטהיים, ד"ר במדעי הספורט, הינו בוגר האוניברסיטה לספורט בקלן שבגרמניה שמומחיותו בתחום תורת האימון והקואורדינציה והוא ממציא השיטה הבינ"ל OCO. ד"ר ורטהיים הינו חבר מערכת הספורט ההישגי בגרמניה, ובשנתיים האחרונות עבד בין היתר גם עם בנות האקדמיה לספורט שבמכון וינגייט.

רטהיים אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני שמח להגיע למועדון גדול שמבין את הצורך המודרני במדע יישומי כפי שנעשה היום במועדונים גדולים באירופה , פגשתי במועדון אנשים עם המון כשרון שעובדים מסביב לשעון בכדי לקדם את הפועל ולהציב אותה באותה שורה עם הסטנדרטים הגבוהים ביותר".

מהפועל תל אביב נמסר: "המועדון שם לו למטרה לפתח כישרונות על בישראל לשם כך היינו צריכים איש מדע עם ניסיון בשטח, בהכשרת מאמנים ובתורת האימון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully