וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "אף אחד לא רוצה להיות רשום על הדחה בחצי הגמר"

17.6.2015 / 11:37

הצהובים מתכוננים למשחק של להיות או לחדול מול הפועל אילת: "הפעם כולם יגיעו אגרסיביים". ג'ייק כהן: "לא תכננו להיות במצב הזה, עכשיו צריך להתמודד. יש לנו הרבה מה להוכיח לעצמנו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

לאחר שני הפסדים רצופים להפועל אילת, שהשווו את סדרת חצי הגמר ל-2:2, תגיע מכבי תל אביב לחוצה ומתוחה למשחק החמישי והמכריע בסדרה, שייתקיים הערב (רביעי, 21:05, ישיר בערוץ 1). בקבוצה הבהירו לשחקנים כי זה משחק של "להיות או לחדול". "אף שחקן במכבי לא רוצה להיות רשום על הדחה בחצי גמר. אם הצגנו חוסר אנרגיה מסוים במשחקים האחרונים, הפעם כולם יגיעו אגרסיביים. יראו את זה במשחק הערב", אמר אחד השחקנים.

ג'ייק כהן נשמע דרוך: "בשביל משחקים מהסוג הזה אתה משחק כדורסל. זה לא מה שתכננו ולא רצינו להיות במצב הזה, רצינו לנצח במשחק השלישי והרביעי, אבל לא הצלחנו ועכשיו צריך להתמודד עם זה. כולם רוצים לעלות על הפרקט ולהראות שמה שקרה במשחק האחרון לא משקף את הרמה שלנו. אם יש לחץ? בפלייאוף בכל משחק יש לחץ, תהיה אווירה נהדרת, הרבה אוהדים, יהיה כיף. במשחק האחרון לא היינו מי שאנחנו כקבוצה. אף אחד לא מרוצה ממה שקרה בשני המשחקים האחרונים, יש לנו הרבה מה להוכיח לעצמנו כקבוצה, להציג משחק טוב ולהשתפר".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חייב להימנע מהדחה. גודס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully