וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה תנחית שלושה ברזילאים להתרשמות

17.6.2015 / 11:03

בלם, קשר וחלוץ מליגות המשנה ינחתו בימים הקרובים בישראל. מונונגה זומן לפתיחת האימונים. רן בן שמעון התעניין בישראל זגורי. למועדון אפשרות לשחרר את יירסאק עד סוף החודש

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
בוחנים מועמדים. רן בן שמעון/מגד גוזני

במכבי פתח תקוה שריינו עד עכשיו שלושה זרים לקבוצה לקראת העונה הקבוצה. הראשון הוא הקשר ג'ו מונונגה, שבמועדון החליטו לממש את האופציה עליו, השני הוא הקשר הצ'כי תומאש יירסק והשלישי הוא הקשר מינדאוגאס פאנקה. בקרוב מאוד עשוי להצטרף גם שחקן ברזילאי לרשימה הזאת. במועדון קיבלו הצעה מסוכן ברזילאי לזמן להתרשמות שלושה ששיחקו בעבר בליגות המשנה בארצם. מדובר בבלם, קשר וחלוץ, שיגיעו להתרשמות לפתיחת האימונים בעוד כשבועיים. במועדון זימנו את כל השלושה ולפחות שניים מהם ינחתו בסופו של דבר בישראל.

במועדון נמצאים במגעים עם סוכנו של איבן הרצג לגבי העונה הבאה, אבל רן בן שמעון נוטה שלא להשאירו כרגע אלא אם לא ימצא בלם טוב יותר. במועדון התעניינו גם בישראל זגורי, אותו המאמן מכיר מקרוב. לגבי יירסאק, לוואלה ספורט נודע כי סעיף בחוזה של הקשר מאפשר למועדון להשתחרר מההסכם עימו עד סוף החודש. כרגע לא התקבלה החלטה בנושא, אך אם בן שמעון, השוהה כרגע בחופשה ביוון, יקבל החלטה להחתים שחקן אחר עד סוף החודש, הוא יוכל לעשות זאת ללא בעיה. כזכור, שמות נוספים שעלו במועדון הם של גל אראל וירו בלו מאשדוד. הקשר עידו דוידוב יגיע לפתיחת האימונים במועדון זימנו למבחנים גם את קשר הפועל הרצליה קווין ריינשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully