וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבים להנהלת בני סכנין ולעירייה ינסו לתאם פגישה בין הצדדים

17.6.2015 / 9:26

גורמים הקשורים למועדון מנסים לגרום להנהלה הקיימת להישאר. בהנהלה הגיבו לטענות גנאים על כך שטרם הוגשו מכתבי התפטרות: "אנחנו בכלל לא צריכים להגיש לו מכתב התפטרות, אנחנו עמותה נפרדת"

ראש עיריית סכנין מאזן גנאים. אדריאן הרבשטיין
אף אחד מהצדדים לא מתכוון להתפשר ולהידבר. גנאים/אדריאן הרבשטיין

גורמים המקורבים להנהלת סכנין ולעירייה ינסו לתאם פגישה בין ראשי הנהלת המועדון, שהודיעו על התפטרותם, לבין ראש העיר מאזן גנאים. אותם גורמים מבינים שבשלב זה אף אחד מהצדדים לא מתכוון להתפשר ולהידבר, והם ינסו לתאם פגישה כזו כדי להביא לסיום המצב הנוכחי בקבוצה בו, כשלא ברור מי ינהל את המועדון בעונה הבאה. בינתיים בהנהלת סכנין הגיבו לטענות של ראש העיר לפיהן הוא כועס על כך שההנהלה לא הגישה עדיין מכתב התפטרות. "אנחנו לא צריכים בכלל להגיש לו מכתב התפטרות", אמר גורם בהנהלה, "הרי אנחנו עמותה נפרדת, אז למה אנחנו צריכים להגיש לו התפטרות. הוא טוען שזו עמותה שנתמכת על ידי העירייה, אבל בפועל היא לא נתמכת. אנחנו התפטרנו ומחכים שמישהו אחר יבוא לנהל את הקבוצה, ואפילו נעזור לו ונחפוף אותו".

במועדון ממשיכים להעריך שהתפטרות של ההנהלה הנוכחית עשויה להביא לסיום דרכו של אלי כהן במועדון, כאשר החשש הוא שעזיבה של כהן תגרום לכך ששחקנים רבים לא יסכימו להגיע לקבוצה.

הבוקר (רביעי) הגיע חבר הנהלת המועדון מונדר חלאיילה למשרדי העירייה וביקש ממאזן גנאים להיפגש עם ראשי המועדון כדי להביא לפתרון הבעיה. כעת הכדור בידיים של הנהלת המועדון, שתצטרך להחליט אם היא מגיעה לפגישה אצל גנאים בניסיון לפתור את הדברים, או שמא מתעקשת ועומדת בהתפטרותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully