וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים האירופיים, היום השישי: שחזור ההישג מבאקו?

16.6.2015 / 23:53

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית זכתה ביוני האחרון במדליית ארד בבאקו, וכעת היא מסתערת על תואר נוסף (8:00). וגם: פופוב ורחמין בתחרויות ההיאבקות ושון פייגה ואריאל הילמן פותחים את תחרות כדורעף החופים

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית. צילום: הוועד האולימפי בישראל,
יש להן כבר ניסיון בינלאומי לא מועט. נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית/צילום: הוועד האולימפי בישראל

אז שתי מדליות כבר יש למשלחת הישראלית, אחת מכסף של המתאבקת אילנה קרטיש והשנייה מארד של הקלע סרגיי ריכטר, והיום השישי במשחקים האירופיים בבאקו רק פותח את התיאבון. מי שתעמוד במוקד אירועי היום היא נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית, שכבר הוכיחה לא פעם כמה כישרון יש בה ועד כמה היא רעבה למדליות. ומה עוד בתפריט? צמד כדורעפני החופים שון פייגה ואריאל הילמן, נבחרת האקרובטיקה של ישראל, המתאבקים מארק פופוב וחנוך רחמין, ונבחרת הנערות של ישראל בכדורמים תתייצב למשחק דירוג.

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית. עמית שיסל,
רק שש הראשונות עולות לגמרים בתרגילים הבודדים/עמית שיסל

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית חזרה, למי ששכח, בחודש יוני האחרון מבאקו עם זכייה במדליית ארד באליפות אירופה בקרב רב. שלושה חודשים בלבד לאחר מכן היא הגיעה לטורקיה וזכתה במדליית הכסף באליפות העולם בתרגיל האלות, כשההישג הזה הציב אותה באופן רשמי כאחת הנבחרות האיכותיות ביותר בעולם. כעת מחפשת הנבחרת בה חברות קטרינה לבינה, אלונה קושיבצקי, אידה מאיירין, קרינה ליחבר ויובל פילו להשיג מדליה שלישית לישראל.

הנבחרת תחל את הופעתה בשמונה בבוקר (תעלה שביעית מבין 13 נבחרות), כשהיא תפתח את שלב המוקדמות עם תרגיל הסרטים ולאחר מכן היא תופיע עם האלות והחישוקים. כבר מחר תחולק מדליה עבור הנבחרת המצטיינת בקרב רב, בעוד בתרגילים הבודדים יתקיימו גמרים ביום ראשון הבא.

אירה ויגדורצ'יק, המאמנת הראשית של נבחרת ישראל, אמרה לאחר אימון הפודיום שנערך היום: "יש לנו זיכרונות טובים מאוד מבאקו. לפני שנה זכינו כאן באליפות אירופה במדליית ארד היסטורית לישראל בקרב רב. נמצאות כאן עשר הנבחרות הטובות ביותר באירופה וכל אחת מהן זכתה במדליות". שש הנבחרות הטובות ביותר יעפילו לגמרים בתרגילים הבודדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שון פייגה, אריאל הילמן כדורעפני חופים. צילום: הוועד האולימפי בישראל,
פותחים מול יריבים מטורקיה. פייגה והילמן יחד עם מאמן הנבחרת, שקד חיימי/צילום: הוועד האולימפי בישראל

* היאבקות, סגנון חופשי: הענף עצמו מהווה בבאקו אליפות אירופה לכל דבר, ומכאן היוקרה של התחרות. ב-8:07 מארק פופוב (65 ק"ג) יפגוש בסיבוב הראשון את מקסימיליאן אוסרלייטנר. חנוך רחמין (74 ק"ג) יופיע ב-9:17 לקרב שמינית הגמר נגד כרמלו לומיה.

* אקרובטיקה: נבחרת ישראל שכוללת את מאי מילר, שובל סופר ואביה ברנר, תופיע בתרגילי הבלאנס (12:00) והדינמיק (14:20).

* כדורעף חופים: שון פייגה ואריאל הילמן יפתחו את משחקי בית ה' (8:00) מול צמד טורקי, סלוק סקרצ'י וחסן מרמר. בהמשך השבוע מחכים להם מפגשים מול יריבים מהולנד ומצ'כיה. ראשי הבתים יעפילו אוטומטית לשמינית הגמר, בעוד מקומות 2-3 ייאבקו ביניהן על שאר המקומות. שקד חיימי, מאמן הנבחרת: "אנחנו מתאמנים כאן כבר ארבעה ימים. לא נפגשנו אף פעם עם הצמדים מהנבחרות היריבות. פייגה והילמן מגיעים ממוקדים ומפוקסים. אנחנו טובים ורוצים לנצח, כשהמטרה היא להעפיל לשמינית הגמר". פייגה: "אנחנו רוצים כבר להתחיל לשחק ומרגישים מוכנים". הילמן: "אני מאמין שאנחנו יכולים להגיע לשלבים הגבוהים של המשחקים".

* כדורמים, 10:15: נבחרת הנערות של ישראל תיאבק במשחקי הדירוג 7-12 נגד צרפת. אולי הפעם יגיע ניצחון הבכורה שלה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully