וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה גיששה אצל אלן פיאליו

16.6.2015 / 23:09

הבלם הברזילאי ממוצא יהודי זכה להתעניינות מהקבוצה של איזי שרצקי, אך נמצא במשא ומתן מתקדם עם ארקה גדיניה מפולין ורק אם המשא ומתן יתפוצץ הוא עשוי להגיע לסגנית האלופה

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
קרית שמונה מצאה חיזוק? שרצקי/אדריאן הרבשטיין

אלן פיאליו, בלם יהודי ברזילאי ששיחק בעבר בפולין ובליגות בברזיל, מועמד לעירוני קרית שמונה. פיאליו נחשב לבלם מבטיח מאוד והעובדה שהוא יהודי ולא ייחשב זר, עשויה לגרום לכך שיגיע לקבוצה של איזי שרצקי. שרצקי התבטא בעבר בפני לא מעט אנשים שישמח להחתים יהודים מוכשרים כדי לקדם גם עלייה שלהם לישראל, ובקרית שמונה יצרו קשר עם נציגי השחקן בברזיל. המכשול העיקרי שעומד בפני קרית שמונה עכשיו הוא הרצון של ארקה גדיניה מהליגה השנייה בפולין להחתים את השחקן והעובדה שמרבית הפרטים בין הצדדים כבר סוכמו. אם העניין ייפול, ייתכן שיחתום בקרית שמונה.

בינתיים, בקרית שמונה ממשיכים בהכנות האדמינסטרטיביות לעונה הבאה. לאחר החופשה אליה תצא הקבוצה באילת בסוף השבוע הקרוב, צפויים הזרים של הקבוצה להגיע בשבוע הבא לארץ כשב-25 בחודש יחלו האימונים. בקבוצה יקיימו שוב שני מחנות אימונים, האחד בקיסריה והשני במירלו הולנד, כשבמקרה שהמשחק הראשון במוקדמות הליגה האירופית יהיה בחוץ, בקרית שמונה ייצאו אל היעד היישר מהולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully