וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "נפצעו לנו שלושה שחקנים מרכזיים, לא תכננו את זה"

16.6.2015 / 20:11

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת המשחק החמישי מול הפועל אילת בחצי גמר הפלייאוף, על פארגו: "לא רק הוא צריך להתעלות, אלא כל הקבוצה", על היינס: "נצטרך את הקליעה שלו" (ד', 21:00, ע' 1)

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

לאחר שהפסידה פעמיים להפועל אילת, תגיע מחר (ד', 21:00, ערוץ 1HD) מכבי תל אביב למשחק חמישי ומכריע בסדרת חצי גמר הפלייאוף. המאמן גיא גודס דרש משחקניו בשני האימונים האחרונים "להציג אגרסיביות וריכוז בכל דקה על הפרקט". במכבי הבהירו לשחקנים כי זה משחק של להיות או לחדול. ג'ו אלכסנדר ודווין סמית' הפצוע לא יירשמו למשחק. הערב ערכו הצהובים אימון מסכם לקראת המשחק, כשהדריכות והמתח השורר בקבוצה הורגשו היטב.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

גודס, גרשון ושטיין/ברני ארדוב

גיא גודס אמר בסיום האימון: "אסור לפספס שום מומנטום. האם אני מאוכזב מכל מה שקרה? אני לא יכול להיות מאוכזב, ספגנו פציעות של שלושה שחקנים מרכזיים, אף אחד לא מתכנן את זה בעונה. המבחן הוא לנסות להתמודד תחת הסיטואציה הקיימת, אני חושב שיש כאן מספיק שחקנים טובים שיכולים להרים את עצמם ולהגיע למשחק מאוד מאוד מרכזי כדי לנסות לנצח בו.

"אם במשחק השלישי היינו יותר מרוכזים ולא היינו נותנים לאילת לרוץ אז היה לנו כבר ניצחון ביד, אבל זו הסיטואציה, כשקבוצה אחת מאבדת מומנטום - השנייה לוקחת. אילת ניצחה אותנו פעמיים רצוף, ואסור שזה יקרה שלוש פעמים".

לשלאה כמה לחץ יש עליו באופן אישי, אם לא יעפיל לגמר, השיב גודס: "הלחץ תמיד קיים. אבל הייתי בכל הסרטים כאן, גם הטובים וגם הרעים. מי שרוצה להיות פה, מודע שזה חלק מהעבודה וחלק מלהיות כאן, והלחץ 'שוכב ' לידך במיטה, וזו לא אשתך. אין מה לעשות. זה חלק מהחיים שלנו והחוכמה היא להתמודד ולהתנהל תחת זה ולהיות מרוכזים בעבודה, ולעשות את המיטב, לפעמים המיטב לא מספיק, אין מה לעשות, אבל אתה צריך לדעת שאם עשית את הכול כדי לנצח".

על פארגו אמר גודס: "אין ספק שמאז חסרונם של דווין סמית' וסילבן לנדסברג יש יותר על כתפיו של ג'רמי פארגו. בשני המשחקים הראשונים הוא היה מצוין, בשני המשחקים האחרונים אילת התכוננו אליו ועצרו אותו, אך גם אנחנו מתכוננים לזה לקראת המשחק מחר. לכן הקבוצה צריכה להתאים את עצמה. בכלל, לא רק ג'רמי צריך לנצח, אלא כל הקבוצה. צריך להציג שליטה בקצב של המשחק".

על מצבו של מרקיז היינס הוסיף המאמן: "בחרתי בו כי אני צריך עוד גארד, ונייט הוא יותר 2-3, אתה צריך מישהו שיוביל את הכדור, דווקא אולי במשחק השלישי היינו צריכים את היינס במשחק. אנחנו צריכים מחר את הקליעה שלו ושיעשה זאת באחוזים טובים, הוא לא היה כך לאחרונה, אבל לך תדע".

"צפינו בוידאו בדברים הטובים והפחות טובים, ראינו וידיאו, הדברים טובים, והדברים הפחות טובים, צריכים להיות מוכנים לדברים שאילת עושים, להביא דברים חדשים, להיות מרוכזים בדברים שעשינו בשני המשחקים הראשונים. אילת עשתה הרבה צרות לכולם, עברה את חיפה, עשתה משחקים צמודים נגד ירושלים. זו קבוצה מוכשרת שאם תיתן לה לשחק, היא תשחק.

"המטרה שלנו היא להצר את היכולת ההתקפית שלהם. צריך לשמור טוב במשך 40 דקות, לא פחות. מבחינה התקפית אנחנו צריכיןם להתמודד עם האיזוריות שלהם רוב המשחק".בכל עונה יש משחקים קריטיים ומשחקים חשובים, מחר זה קריטי, גם גמר גביע זה קריטי, משחק מול אלבה היה קריטי כי אם היינו מפסידים, לא היינו עולים להצלבה. זה משחק של להיות או לחדול, חייבים להיות מרוכזים בכל מהלך, להיות ראשונים בכל כדור, לעבור בחסימות, לסגור חדירות, לשחק התקפה נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully