וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דני עמוס יצא להתרשמות במוסקרון, הפועל חיפה בשיחות עם קובארז'

16.6.2015 / 11:37

בבלגיה טוענים ששוער הפועל תל אביב הגיע להתרשמות בקבוצה מהליגה הראשונה, המגעים בינו לבין יואב כץ תקועים. שיחות מחודשות החלו עם דוידוב, עזאם עשוי להגיע בטרייד או בהשאלה

פז'מיסל קובארז' שוער הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
יישאר גם בעונה הבאה? פז'מיסל קובארז'/יוסי ציפקיס

אחרי שכבר היה קרוב מאוד להפועל חיפה, המגעים בין השוער דני עמוס לבין המועדון תקועים והוא מתרחק מהקבוצה. בבלגיה מדווחים הבוקר (שלישי) שעמוס הגיע להתרשמות במוסקרון. מי שנמצא במשא ומתן מתקדם מול הבעלים יואב כץ הוא השוער פז'מיסל קובארז', שעמד בין הקורות של הקבוצה בעונה החולפת. השוער נמצא בארצות הברית בחופשה פרטית אך נמצא בקשר ישיר עם כץ כאשר ייתכן ובסופו של דבר שהצ'כי ימשיך בקבוצה. גם ברק לוי ממכבי תל אביב עדיין מועמד.

שחקן נוסף שכץ העלה שוב על הפרק ונמצא במשא ומתן מחודש עם הקבוצה הוא אלכסנדר דוידוב. כזכור, לפני כמה שבועות שמו של דוידוב ירד מהפרק מבחינת הפועל חיפה אך לוואלה ספורט נודע שכעת שוב החלו דיבורים בעניינו וייתכן והשחקן יצטרף. כמו כן, בקבוצה ממשיכים בניסיונות להחתים את פיראס מוגרבי ואת עומר פרץ כאשר גם דושאן מאטוביץ', שכידוע קיבל הצעה לחוזה לשנתיים עדיין בתמונה. עאהד עזאם מבוקש גם כן ועשוי להגיע כחלק מעסקת חליפין עם רועי שוקרני או בהשאלה.

עדכון ראשון: 10:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully