וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר להנהלה: נוטה לרדת מדוידוב. מקורבי נאסר: "לא קיבל הצעה"

16.6.2015 / 10:08

המאמן הבהיר להנהלה: ננסה לסגור חלוץ זר. בסביבתו של הקשר הופתעו מהדברים במסיבת העיתונאים. שתיים משלוש היריבות במחנה האימון: אסטרה ולגיה ורשה. גורש: "בגילי המעבר הוא מתנה, אבל אני מספיק טוב להיות כאן"

אתר רשמי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסגל עדיין לא הושלם. שחקני הפועל באר שבע באימון הפתיחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל באר שבע תצא למחנה האימונים שלה ב-28 ביוני, ועד אז מתכנן המאמן ברק בכר לסגור את הסגל של הקבוצה לקראת העונה הקרובה. עד שלשום נטה המאמן להחתים את אלכסנדר דוידוב ושחקן ישראלי נוסף, אולם אתמול, על פי שיחות שנערכו בין הצוות הניהולי למקצועי, ניתן ללמוד כי הנטיה של המאמן היא להחתים חלוץ זר ברמה גבוהה, ושחקן ישראלי נוסף. שמו של וויאם עמאשה עלה במקרה שדוידוב יגיע, אולם כעת לא בטוח שאם יחתום חלוץ זר עמאשה יגיע איתו.

מקורבים למועדון ניסו להחיות שוב את עסקת וובה בראון מתוך ידיעה שבכר עשוי לעלות עם מערך של שלושה קשרים, ובמועדון שוקלים שוב את העניין. היחסים המתוחים בין אלונה ברקת לאיזי שרצקי עשויים להפריע להתקדמות של עסקה כזאת. לגבי עניין החלוץ, כפי שכבר פרסמנו, גליינור פלט נפגש לפני המשחק האחרון עם ברקת ואסי רחמים והבהיר כי הוא מעוניין לחזור, זאת על אף שטען כי הוא נמצא בחופשה ואינו מנהל מגעים עם המועדון. פלט הוא אחד משלושה מועמדים מובילים.

במועדון כועסים מאוד על שרצקי, שלאחרונה ביקר מספר פעמים את ברק בכר. "ברק התבטא בצורה ג'נטלמנית ומעוררת כבוד. לאיזי לא יכולות להיות טענות כלפיו. הלוואי שהיה לומד ממנו ומגיב בצורה מתונה", אמרו. חלק מאנשי המועדון טענו כי ברקת לא הייתה צריכה להתבטא בעניין שרצקי, ועדיף שהייתה מדלגת על שאלות העיתונאים בנושא. יחד עם זאת, במועדון מגבים את המהלך שעשתה ברקת וטוענים כי לא ידעה ששרצקי יאיים לפרסם את ההחלטה שלו לפני משחק הגמר. "הסיפור הזה כבר מאחורינו, מעכשיו לא נתעסק בזה יותר", הבטיחו במועדון.

אסטרה ג'יורג'יו הרומנית תהיה היריבה הראשונה של הפועל באר שבע במחנה האימון בפולין, כאשר היום עשויה להיסגר יריבה נוספת – לגיה ורשה, מולה שיחקה הקבוצה בעונה שעברה. יריבה נוספת תיקבע בימים הקרובים. במועדון אמרו כי הרכבת הצוות המקצועי תושלם רק ביום חמישי, לאחר שעוזר המאמן שרון מימר יחזור מחופשה פרטית ויחתום על חוזה.

איזי שרצקי בעלים עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
כעס במועדון. איזי שריצקי/ברני ארדוב

אביתר אילוז נכח אתמול באימון הבכורה למרות שלא החזיק בחוזה, אבל מי שלא הופיע הוא כמובן סיראז' נאסר, המבוקש באוסטריה. נאסר "הוצף" אתמול בהודעות של אוהדים בעקבות הדברים שנאמרו במסיבת העיתונאים. בסביבתו של השחקן הופתעו אתמול לשמוע כי הוא קיבל הצעה נדיבה ושם טוענים שלא קיבל הצעה משודרגת. "השחקן נתן לבאר שבע דד ליין לפני שהוא סוגר בחו"ל להגיע להבנות עימו, אך המועדון התעלם", אמרו.

דודו גורש דיבר באימון אתמול על המעבר מעכו ואמר: "זה מרגש מבחינתי, בגיל שלי לקבל כזאת מתנה זה אומר שעשית משהו טוב. אני מספיק טוב בשביל להיות פה והעונה תראו את זה. היו לי הזדמנויות בעבר להגיע לקבוצות גדולות ולא לקחתי אותן. על הפניה מבאר לא חשבתי פעמיים. אני מגיע בלב שלם. אני יודע להתמודד עם לחצים כי הייתי במאבקי תחתית ונכון שזה שונה, אבל בכל מקום יש לחצים. שחקן מקצוען צריך להתמודד עם זה. אג'ידה? אין טעם לדבר עליו. לא היה קל לעזוב את עכו. זה הבית שלי ב-14 העונות האחרונות. נתתי את התרומה שלי למועדון הזה. הגיע הזמן שלי ליהנות ממה שיש בחוץ ועוד אחזור לשם לפני או אחרי הפרישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully