וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבק כוחות בסכנין: מאזן גנאים עדיין מחכה להודעת ההנהלה

16.6.2015 / 9:21

ראש העירייה לא מתכוון להתעסק בהתפטרות של ההנהלה עד שלא יקבל הודעה רשמית. מלבד אבו אלקיאען, גם באסם שואהנה הביע עניין בקבוצה. אבו יונס יודיע כי יסכים לשמש כספונסר אך לא כיו"ר

מאזן גנאים יו"ר עיריית סכנין. אדריאן הרבשטיין
עדיין מחכה להודעה הרשמית. מאזן גנאים/אדריאן הרבשטיין

מאבק הכוחות בבני סכנין ממשיך. אחרי שהנהלת המועדון הודיעה על התפטרותה, פנו אתמול (שני) גורמים המקורבים לקבוצה לראש עיריית סכנין, מאזן גנאים, וביקשו ממנו לנסות ולפתור את העניין, אלא שגנאים הבהיר לאותם פונים שהפעם, בניגוד לפעמים קודמות, הוא אינו מתכוון לפנות אל ראשי המועדון על סמך ההודעה שהוציאו לתקשורת ושעד שהם לא יודיעו לו רשמית ויגישו מכתב התפטרות הוא אינו יתעסק בעניין.

כזכור, בעבר, כאשר מוחמד אבו יונס הודיע על התפטרות מתפקיד היו"ר, פנה גנאים אליו ושיכנע אותו לחזור אך כעת נראה כי הדברים שונים. במקביל, נראה שההנהלה נחושה מאוד הפעם שלא להישאר אלא אם גנאים יזרים את כל הכספים שהעירייה התחייבה אליהם ולא העבירה, כולל הכספים שהשקיעו ראשי ההנהלה בשיפוץ האצטדיון המקומי. לטענת גורמים בהנהלה, סך כל החובות הוא כשני מיליון שקלים.

במקביל, לאחר שיעקב אבו אלקיאען הביע התעניינות להיכנס למשא ומתן אם הקבוצה תיוותר ללא הנהלה, שם ישן-חדש נכנס גם הוא לעניינים - איש העסקים מסכנין, באסם שואהנה. שואהנה אמור היה להיות יו"ר המועדון עוד לפני אבו יונס כאשר נכנסה ההנהלה החדשה אך בסופו של דבר העניין נפל ואבו יונס לקח את המושכות לידיו. גורמים בהנהלה הנוכחית אמרו כי "כל אחד מנסה לתפוס פרסום על הגב של הקבוצה. אם ההנהלה הנוכחית תתפטר זה יהיה אסון. אלי כהן יעזוב, שחקנים לא יגיעו ושחקנים אחרים יבקשו לעזוב. כדאי מאוד שמישהו יתעורר פה".

מוחמד אבו יונס יושב ראש בני סכנין. ברני ארדוב
"בשנה שעברה תחזקנו את המגרש אז הם חושבים שמצאו פראיירים ". אבו יונס/ברני ארדוב

מוחמד אבו יונס יבהיר לעיריית סכנין שהוא מוכן לשמש כספונסר של הקבוצה, אך לא לשמש יותר כיו"ר שלה. בשיחה עם וואלה ספורט אמר אבו יונס: "זה לא רק עניין של תקציב, זה גם עניין שאין מגרשי אימונים. המגרש משחקים במצב גרוע והעירייה מצפה שאנחנו נממן הכל. בשנה שעברה תחזקנו את המגרש אז הם חושבים שמצאו פראיירים ואנחנו לא מוכנים לזה. אני אעזור לאנשים אחרים אם יגיעו".

בנוגע לידיעה כי יבהיר שיהיה מוכן לשמש ספונסר אמר אבו יונס: "אעזור לקבוצה בכל מה שאני יכול גם אם זה ספונסר בכסף". למרות הדברים של אבו יונס, גורמים במועדון משוכנעים שאם העירייה תזרים כספים לקבוצה, אבו יונס יישאר בתפקיד היו"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully