וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססאר ארסו: "רציתי להמשיך", בית"ר: "עדיין לא ויתרנו עליו"

16.6.2015 / 21:35

הקבוצה החליטה שלא לממש את האופציה על הבלם, שכבר נפרד מהשחקנים: "לא מתלהב ללכת להפועל תל אביב", אך טביב עשוי לנסות להשאירו בכל זאת. גם דה לוקאס מתרחק. זמיר חתם רשמי

ססאר ארסו שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
כבר אמר שלום לשחקנים. ססאר ארסו/ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים היה אתמול ערב שמח עם ההחתמה של דובב גבאי ונס זמיר, מהלך ששידר כי הקבוצה החלה לבנות את הסגל לעונה הבאה ולקראת המשחקים במוקדמות הליגה האירופית ב-2 ליולי. ב-22 ביוני תיערך הגרלת המשחקים ובבית"ר מקווים לקבל בשלב הראשון יריבה קלה. זמיר, אגב, חתם הערב רשמית לשלוש שנים בקבוצה באמצעות סוכנו גלעד קצב.

עם כל זאת, בבית"ר עדיין לא ויתרו סופית על האופציה שארסו יישאר בקבוצה וייתכן כי למרות המצב הסבוך הבעלים אלי טביב יפתח עימו במו"מ על מנת לנסות ולהשאירו. הלחץ של הצוות המקצועי לראות את ארסו בקבוצה עשוי להשפיע על החלטת טביב ונראה כי העניין יוכרע סופית ביממה הקרובה.

בגזרת הזרים, כרגע הבשורות הרבה פחות טובות. אתמול תמה האופציה של בית"ר להאריך את חוזהו של ססאר ארסו ובמועדון לא הגישו לשחקן שום הצעה רשמית, אפילו לא בשכר מופחת. הקבוצה למעשה ויתרה בשלב זה על ארסו, שנפרד מהשחקנים ומעובדי המועדון כשאמר להם: "אני עצוב, רציתי להמשיך עוד עונה". ארסו התייחס לנושא הפועל תל אביב ואמר: "אני לא מתלהב ללכת לשם, יודע מה המשמעות עבור אוהדי בית"ר".

בנוגע לפאבלו דה לוקאס, גם הקשר נראה רחוק מאוד מהמועדון. השחקן לא השיב על ההצעה שהוגשה לו וביקש מספר ימים נוספים כדי לקבל החלטה. עדיין לא ברור אם בית"ר ירושלים תהיה מוכנה להמתין לשחקן אך בכל מקרה במועדון כבר המשיכו הלאה ולא בונים על הקשר.

נס זמיר שחקן בית"ר ירושלים (ימין) עם סוכנו רונן קצב. אתר בית"ר ירושלים, אתר רשמי
נס זמיר מוצג בבית"ר ירושלים/אתר רשמי, אתר בית"ר ירושלים

חנן ממן יישב בימים הקרובים עם הבעלים אלי טביב. נראה כי ממן הוא האופציה המועדפת בקישור כאשר במקרה שיחתום תוותר הקבוצה על לירוי צעירי. ניסו קפילוטו חזר לשוויץ וישנם פערים כספיים גדולים איתו בשלב זה כאשר לא ברור אם סנט גאלן תסכים לפצותו. עם דושאן מאטוביץ' נוצר קשר ובימים הקרובים תוגש לו הצעה כספית.

בבית"ר אמרו כי "ההחתמות של גבאי ונס זמיר טובות ונותנות כח אבל הוויתור על ארסו, העובדה שמאטוביץ' עוד לא כאן והסגל כל כך צעיר ודליל מלחיצים. בכל זאת, אנחנו שבועיים וחצי ממשחק פתיחה באירופה, והסגל יהיה חייב עוד ארבעה-חמישה שחקנים משמעותיים כדי שלא תהיה קטסטרופה".

רוסלן ברסקי שהגיע אמנם להתרשמות אמור לחתום על חוזה ולהצטרף לקבוצה. שחקן נוסף ייבחר ככל הנראה מבין דודי תירם ודניאל אסקלינג. קלאודמיר פריירה אמור לנחות בישראל ולהצטרף לאימונים. פריירה הוא השחקן המשמעותי ביותר מבחינת הצוות המקצועי ובמועדון היו חששות עד הרגע האחרון שמא לא יעלה על הטיסה לישראל.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
רוסלן ברסקי שחקן בני יהודה בין קובי מויאל, מתן בראשי שחקני בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אמור לחתום. רוסלן ברסקי/ברני ארדוב

עדכון ראשון 6:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully