וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים האירופיים, היום החמישי: ריכטר מסתער על הקריטריון

16.6.2015 / 0:07

אחרי שפספס במספר הזדמנויות את הבטחת מקומו בריו, ריכטר יקווה לעשות זאת ברובה אוויר למרחק של עשרה מטרים. וגם: הקשת גיא מצקין, המתאגרף איגור לזרב, לוחם הטקוואנדו גילי חיימוביץ' ונבחרת הנערות בכדורמים

יבגני אלייניקוב, סרגיי ריכטר. באדיבות הוועד האולימפי,
ריכטר/באדיבות הוועד האולימפי

אז מדליה אחת כבר יש, אבל אחרי שבוועד האולימפי סימנו כמטרה לחזור לפחות עם שש מדליות, נראה שיש למשלחת הישראלית עוד לא מעט תקוות. היום החמישי בבאקו יעמוד במוקד ניסיונו של סרגיי ריכטר להשיג את הקריטריון האולימפי למשחקים בריו והוא יתחרה בתחרות הקליעה ברובה אוויר למרחק של עשרה מטרים. ומה עוד בתפריט? ליאור מדלל, גם הוא בתחרות הקליעה, לוחם הטקוואנדו גילי חיימוביץ', המתאגרף איגור לזרב, הקשת גיא מצקין ומשחק נוסף, חמישי ואחרון של נבחרת הנערות בכדורמים.

גיא מצקין קשת. באדיבות הוועד האולימפי,
מצקין/באדיבות הוועד האולימפי

קליעה: אחרי שאף קלע עדיין לא הצליח להבטיח את מקומו בריו, סרגיי ריכטר וליאור מדלל יודעים שלא נותרו להם עוד יותר מדי הזדמנויות לעשות זאת. כדי לעשות זאת, הם יצטרכו לסיים במקום הראשון בתחרויות שלהם או לחילופין לסיים במקום הראשון אחרי ספורטאים שהשיגו את מקומם במשחקים האולימפיים. ריכטר ומדלל יתחרו ברובה אוויר למרחק של עשרה מטרים (7:00) וינסו להעפיל לגמר.

"אני מרגיש מצוין ובטוח בעצמי", אמר ריכטר. "ביצענו מספר שינויים מקצועיים אחרי תחרות גביע העולם במינכן, ואני מכוון למדליית זהב. זו המדליה שמבטיחה לי בוודאות את הקריטריון לריו. הגיע הזמן שאעשה כבר את הקריטריון. זה ייתן לי שקט ואוכל להתאמן בצורה המיטבית ללא הלחץ של השגתו". לריכטר יהיו שלוש הזדמנויות נוספות לקבוע את הקריטריון מלבד באקו: באליפות אירופה בסלובניה ביולי, בגביע העולם באזרבייג'אן וההזדמנות האחרונה היא במרץ 2016 באליפות אירופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
גילי חיימוביץ' לוחם טקוואנדו. באדיבות הוועד האולימפי,
חיימוביץ'/באדיבות הוועד האולימפי

* קשתות, 7:00, גיא מצקין: מצקין, שעוסק כבר 11 שנים בקשתות, משלב לימודים תוך כדי העיסוק הספורטיבי, ובימים אלו הוא מסיים את לימודי התואר הראשון בביולוגיה ופסיכולוגיה, וממשיך ללימודי תואר שני בפסיכולוגיית ספורט. כעת הוא ישים לרגע את הלימודים בצד בניסיון להשיג מדליה. "ביום טוב זה אפשרי", הוא אומר.

* איגרוף, 11:15: איגור לזרב (60 ק"ג) יפתח בשלב 32 האחרונים מול מתיאו מומדינה מקרואטיה.

* טקוואנדו, 8:45: גילי חיימוביץ' (58 ק"ג) יפתח נגד מחמד ממאדוב האזרי. ניצחון יעלה אותו לרבע הגמר. "אני מכוון גבוה. השאיפה שלי כמובן לזכות במדליה", אמר חיימוביץ' שמדורג במקום ה-14 בדירוג האולימפי.

* כדורמים, 8:30: עם ארבעה הפסדים מארבעה משחקים, נבחרת הנערות בכדורמים תחתום את הופעתה בבית א' כשהיא תפגוש את יוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully