וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ באימון מכבי תל אביב, וויצ'יץ': "חייבים אווירה של יורוליג מול אילת"

15.6.2015 / 20:21

יממה לאחר ההפסד להפועל אילת והשוואת סדרת חצי הגמר ל-2:2, ערכה האלופה אימון ארוך מהרגיל, גודס עבר עם השחקנים על הטעויות בווידאו. מנהל הצהובים: "אנחנו פייבוריטים במשחק החמישי"

one

מכבי תל אביב ערכה הערב (שני) אימון ארוך מהרגיל , השחקנים סירבו לדבר והלחץ הורגש היטב. במהלך האימון ערך המאמן גיא גודס תדרוך וידאו, בו עבר עם השחקנים על הטעויות. במכבי רוצים לראות הגנה אגרסיבית במשחק הקריטי והחמישי מול אילת ביום רביעי. "זה משחק של להיות או לחדול", הבהירו בקבוצה.

עו"ד שמעון מזרחי מגיע לאימון/ברני ארדוב

מנהל הקבוצה ניקולה וויצ'יץ' היה היחיד שהתראיין בסיום האימון ואמר: "הבאנו את עצמנו למצב לא נוח, אף אחד לא ציפה לזה. זו הסיבה שבגללה רצינו לסיים את העונה הסדירה במקום הראשון ועכשיו אנחנו מקווים לנצל את זה במשחק החמישי. זה ספורט ואנחנו צריכים לתת קרדיט לאילת, שניצלה את הטעויות שלנו".

על העובדה שמכבי תל אביב שמטה לראשונה בתולדותיה יתרון של שני משחקים בסדרה בישראל אמר וויצ'יץ': "זה ספורט, תמיד כל דבר קורה בפעם הראשונה. השחקנים מבינים את המצב. אין צורך להסביר להם משהו, אני חושב שבמשחק האחרון הם היו מלאים ביותר מדי אינפורמציה ופחות מדי חשבו על כדורסל. הם צריכים לשחק כדורסל ולחשוב על הגנה. אנחנו צריכים להגיע בגישה קשוחה למשחק. זה משחק אחד, יש לחץ גדול עלינו, אבל אנחנו משחקים טוב יותר עם לחץ מאשר ללא לחץ. זה משחק אחד של לחיות או למות, ואנחנו חייבים להיות עם אנרגיות. במשחק השלישי הובלנו כבר ב-15 הפרש ויכולנו לסגור את המשחק, אבל הפעם זה משחק אחד ואין תירוצים. השחקנים שלנו שמו את עצמם במצב הזה".

על דווין סמית' ומצבו אמר הקרואטי: "הוא לא יחזור בזמן ליום רביעי וזה הדבר היחיד שאנחנו מתעסקים בו עכשיו. רק במשחק ביום רביעי מול אילת". על המשחק החמישי: "מכבי תמיד פייבוריטית בבית. אנחנו משחקים באולם שלנו, אנחנו פייבוריטים, וצריכים לנצח. אני מקווה שהקהל ימלא את האולם ויעשה כאן אווירה של יורוליג. אנחנו בלי פניני, לנדסברג וסמית', אבל אין תירוצים, אנחנו חייבים את הקהל. אני רוצה לתת קרדיט לאילת, הם נלחמו, לא ויתרו והמשיכו להילחם. מגיע להם כבוד וקרדיט, אנחנו לוקחים אותם בשיא הרצינות".

בריאן רנדל הסכים להגיד לפני שנכנס לאימון: "אין מה לומר, יום רביעי מול אילת? ברור שיש לנו תמיד סיכוי".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully